Problemen bij shop&earn

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Estevan, 1 okt 2016.

  1. Estevan

    Estevan Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    18
    Hoi Allemaal,

    Hebben mensen hier wel eens problemen gehad met shop&earn?

    Begin Juni heb ik 3 aankopen gedaan via dit programma. Op 30/06 en 29/07 heb ik van Flyingblue een mail gehad dat de aankopen zijn gevalideerd en de miles binnen 4 werkdagen op mijn account bijgeschreven zullen worden. Helaas top op heden nog niks.

    Nu heb ik sinds 2 weken regelmatig contact gehad met de customer care van Flyingblue welke mij echt geen steek verder helpen, uiteenlopende antwoorden, onjuiste informatie en nog steeds onduidelijkheid over de miles. Nu heb ik vandaag weer een bericht gehad en moet ik aankoopbewijzen aanleveren, toch gek als ik van FB bevestiging krijg dat de miles binnen 4 dagen worden bijgeschreven.

    Vandaag uiteindelijk 20 minuten aan de telefoon gehangen met het antwoord; geef ons de aankoopdata, wij kijken het na en misschien dat de miles na 2 dagen op uw account staan. Mocht dat niet zo zijn moet u erna even terugbellen.

    Gebeurd dit vaker? En hebben meerdere mensen deze nogal gekke ervaring met customer care van FB?
     
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben erachter gekomen dat ik ook miles mis van aankopen die ik de afgelopen vier maanden heb gedaan, terwijl ik wel bevestigingsmailtjes had gekregen waarin stond dat het binnen 24 uur zou worden bijgeschreven. Heb online een claim ingediend, benieuwd hoe ze hierop gaan reageren.
     
  3. AndréFB

    AndréFB Newbie

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb vorige week een aankoop gedaan, voor het eerst sinds enige tijd.
    Ik kreeg geen bevestigingsmail oid.
    Via contactformulier laten weten wat er gebeurde.
    Eerste reactie was: we kunnen niets vinden in de gegevens van de applicatie, wilt u in het vervolg op de juiste manier te werk gaan.

    Heb gereageerd dat ik dat gedaan heb, nog geen nieuwe reactie.
     
  4. ITZ

    ITZ Newbie

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb ook eerder dit jaar een aankoop gedaan bij 1 van de webshops. Geen bestigingsmail en geen miles tot dusver. Alsnog de miles geclaimed maar meer dan een standaard mail met uitleg over de procedure (kan tot 60 dagen duren) heb ik niet ontvangen.

    Afwachten dus maar en wellicht later nog eens bellen.
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Zojuist kom ik er achter dat je ook bij deal extreme ES flying blue Miles kunt verdienen.
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.903
    Leuk Bevonden:
    3.321
    Trofeepunten:
    508
    Eigenlijk is shop&earn gewoon een chaos, in mijn beleving.

    • Het aantal miles dat je krijgt is zeer ondoorzichtig. Ik boek nogal eens via hotels.com en daar geldt afhankelijk van via welke hotels.com site je boekt 2-4 miles per euro, of 3 miles per GBP, die je uitgeeft.
    • In de voorwaarden staat dat als je hotels.com rewards gebruikt (die krijg je standaard!) of promoties gebruikt (staat die site vol mee), je minder miles krijgt. Geen enkel spaarschema over hoeveel minder
    • Miles worden gerust pas een half jaar later toegekend. Vorige week weer een mailtje gehad dat mijn miles toegekend waren over een boeking van hotels.com eind augustus, en die miles zijn met terugwerkende kracht in mijn flying blue overzicht van augustus gezet, kwam ik bij toeval achter na heel lang scrollen in mijn milesoverzicht.
    • Andere boekingen van toen missen nog of worden überhaupt niet bevestigd.
    • Bevestigingsmails missen specifieke informatie over welke boeking ze gaan.
    • etc. etc.
    Met nadruk op de 'etc. etc.' :)

    Met de plugin die elders op het forum genoemd wordt, bespaar je wel veel tijd met het boeken via shop&earn, dus dan is het iets minder erg..
     

Deel Deze Pagina