Priority Pass

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 4 aug 2015.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Amazon local, heeft vandaag een aanbieding waarbij je een Priority Pass voor de helft van de prijs kunt aanschaffen: http://local.amazon.co.uk/deals/B0119MPGEW. Als je hem naar Nederland wil laten verzenden komen er nog wel wat verzendkosten bij.
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    je moet dan nog steeds betalen voor elke visit toch?
     
  3. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.127
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Ja dat klopt. In Nederland kun je hiervoor deze pagina gebruiken om te kijken wat de verschillende opties kosten qua entree en lidmaatschap.
     
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Denk dat ik toch maar wacht op een Mastercard Black
     
    ErikBenjamin vindt dit leuk.
  5. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Bij de AmEx groen zit het erbij. Je dient wel eerst een formulier op te sturen met je gegevens en ieder bezoek kost € 24 per persoon. Ik bespeur mij geen aandrang om het in te sturen...
     
  6. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.127
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Bij de Amex Platinum ook, waarbij je dit niet hoeft te betalen. Daarentegen is de contributie dan wel weer hoog ;)
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zojuist op de AMS-LHR vlucht met BA, kwam ik onderstaande advertentie tegen in het inflight magazine: 15% korting op een priority pass.
    Ik heb me zelf nooit verdiept in de priority pass, dus weet niet of dit een goede aanbieding is, of voor wie wel/niet. Misschien kan iemand er toch van profiteren!
    image1-1.JPG
     
    kevin990 vindt dit leuk.
  8. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb het ook gelezen en wat mij bijstaat is het houden van deze pas kosteloos bij de AmEx Green Card maar wordt het bezoek van een lounge in rekening gebracht.
     
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Er zijn drie verschillende soorten Priority Pass lidmaatschap - het goedkoopste abonnement geeft je het 'recht' om toegang tot de lounge te kopen; het tweede niveau is inclusief 10 bezoeken per jaar, en het derde (en meest dure) lidmaatschap geeft onbeperkt toegang. De korting geldt voor alle drie de verschillende lidmaatschappen. De keuze hangt af van hoeveel maal je gebruik denkt te maken van de lounge.
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Weet iemand "hoevaak" je priority pass kan gebruiken tijdens een trip? Stel priority pass ondersteund 3 lounges in een terminal tijdens je reis, kan je dan dan de ene naar de andere hoppen of betaal je hier dan voor?
     
  11. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Nog nooit problemen mee gehad, maar heb er nooit meer dan 2 bezocht op een dag op een luchthaven.
     
    high_class vindt dit leuk.
  12. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Hmm. PP is m.i. vrij waardeloos. Bij de Schengen lounge op Schiphol (Aspire) worden PP-houders doordeweeks 's ochtends steevast geweigerd i.v.m. capaciteitsproblemen. Dekking is ook niet geweldig: de lounge in de *A terminal op FRA is bijvoorbeeld landside. PP geeft overigens wel toegang tot de SkyTeam lounge op LHR. Dat is wel een toplounge! Daarnaast kun je bij de meeste PP lounges ook los toegangskaarten kopen; voor het geval je met een maatschappij vliegt waar je geen status hebt.
     

Deel Deze Pagina