Positieve service KLM

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Flyer1981, 23 mrt 2018.

  1. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Hallo beste mensen,

    Hier een postieve ervaring over de service van KLM. Mag ook een keer gemeld worden. Is niet alleen maar kommer en kwel ;)

    Zojuist teruggekomen uit de VS. Ik had hiervoor een goedkoop business class ticket geboekt vanuit Oslo.

    Op de heenweg kreeg ik bij het instappen van de positioneringvlucht naar Oslo het bericht van KLM dat KL0611 naar Chicago geannuleerd was. Op zicht geen probleem en ik maakte mij ook helemaal niet druk. Ik was echter op dat moment niet in de gelegenheid om naar alternatieven te zoeken, dus ik was zeer benieuwd waar ze mee zouden komen.

    Bij landing in Oslo ontving ik mailtjes dat ze me hadden omgeboekt om via Parijs naar Atlanta(uiteindelijke eindbestemming van het ticket) te vliegen. Hier was ik het niet mee eens aangezien ik bewust 24 uur had gepland in Chicago. Ik via Twitter mijn wensen kenbaar gemaakt. 10 minuten later weer een mailtje. Nu van SAS met daarin een ticket om via Stockholm naar Chicago te vliegen. Wat planning betreft helemaal prima, en ik kon mijn M&M voorzien van wat extra punten.

    Ook heb ik de bevestiging gekregen dat ik de oorspronkelijke mijlen en segmenten ook op mijn FB kan ontvangen. Alleen de BP van SAS even opsturen.

    Op de terugweg was mijn koffer achtergebleven in Atlanta. Op JFK konden de mensen van Delta niet aangeven wat er precies aan de hand was en dat ik maar in Oslo een formuliertje in moest vullen. Ik ben gekke Gerrit niet, en heb bij aankomst in Amsterdam bij de servicedesk gevraagd of ze de koffer een dag later konden onderscheppen, in Amsterdam te laten en deze niet door te sturen naar Oslo. Wat tikwerk van haar kant en de mededeling dat ik een dag later bij band 15 mijn koffer zou vinden ging ik weer op weg naar Oslo(zonder koffer :p).

    Een dag later bij terugkomst vanuit Oslo naar band 15 en daar stond de koffer netjes te wachten. Ik tevreden naar huis.

    Al met al, een topservice van KLM. Dat ik dit even gezegd mag hebben.:D
     
    ErwinLansing, Wouterf84, SvnKngs en 18 anderen vinden dit leuk.
  2. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    yup ik vind so wie so dat Nederlanders trots mogen zijn dat ze nog een gerenomeerde airline hebben, in Franse handen wellicht, maar het bedrijf en personeel is gewoon Nederlands. Er wordt zoveel gemopperd en geklaagd, zelfs ongefundeerd gescholden op de KLM facebook pagina, maar als je meerdere arlines wereldwijd hebt gevlogen dan weet je dat het ook véél slechter kan..Mijn ooit nationale trots Aer Lingus is bijvoorbeeld met rasse schreden bergafwaarts gegaan..Kijk ook eens naar British airways die low costje probeert te spelen..
     
    ErwinLansing en VinceG vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina