Naam hotel:
Fairmont Vancouver Waterfront.
Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
Platinum; 2 vouchers voor een welkomstdrankje gekregen, 1 p.p. In het restaurant bleken ze een waarde te hebben van 35$CAD Nu klinkt dat erg royaal, maar een cocktail was 19 dollar, dus je kon er 2 drankjes per coupon uithalen.
Verder welkomstgebaar met macarons, een upgrade naar een grotere kamer met haven en stadszicht op de 1 na hoogste etage.
Goede & slechte punten:
+ De ligging midden in het centrum van Vancouver, een inpandige metro ingang, aan het water naast de ferry/cruise terminal.
+ Goede prijs/kwaliteit; we betaalden 175€ per nacht voor een enorm mooie kamer, voor Noord Amerikaanse begrippen zeker ok.
+ Vriendelijk en efficient personeel, conciërge service die alles voor je regelen zonder dat ik me mezelf opgelaten voelde, zoals ik dat in bv Fairmont Istanbul wel had, daar was het me iets TE slijmerig waardoor je op een gegeven moment bijna de conciërge probeert te ontlopen.
+ Verwarmd buitenzwembad. Zwemmen terwijl het sneeuwt is ook een bijzondere beleving.
+ Heerlijk bed en lekker zitmeubel.
+ Prachtig uitzicht; zie foto.
- De kamerdeur sluit niet goed af, daardoor kan het gehorig zijn vanaf de gang, maar dat viel uiteindelijk reuze mee.
Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
Jazeker, ik kom graag terug. Er zijn nog 2 andere Fairmont hotels binnen een straal van 300 meter, allicht is er hier iemand in een van die 2 geweest? Deze leek me beste prijs/kwaliteit te hebben.
Bekijk bijlage 5828
Bekijk bijlage 5829
Bekijk bijlage 5830
Bekijk bijlage 5831
Bekijk bijlage 5832
Bekijk bijlage 5833
Klik om te vergroten...