Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

1. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Naam hotel: Mercure Poznan

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Accor Platinum.
    Welkomstdrankjes, een upgrade naar een gerenoveerde privilege kamer met gratis minibar (water, jus dorange, cola) welkomst attentie op de kamer.

Goede en minder goede punten:
    +Moderne ruime kamer, onlangs gerenoveerd dus alles nog lekker fris.
    +Ik betaalde voor 2 nachten slechts 87€ in totaal
    +Centrale ligging; binnenstad aan te lopen, tram knooppunt voor de deur en ook de bushalte voor de stadsbus naar het vliegveld is op 200 meter van het hotel. Het heeft me wel 2 dagen gekost om dat allemaal uit te vogelen, het OV...
    +Het hotel heeft ook een sauna en uitgebreide fitnesszaal.

- Het koelkastje deed het niet.
    - Je moest opgeven of je housekeeping wenste ivm corona. En zo ja wat. Dat namen ze heel letterlijk, als je zegt dat je de minibar aangevuld wilt zien doen ze alleen dat, en laten ze de vieze handdoeken liggen in de badkamer.
    - De airco/verwarming maakte een rotherrie, alsof je naast een compressor ligt te slapen. Gelukkig was het van nature al 21c op de kamer en kon het uitgezet worden.

De welkomstsnack was een lokale croissant, een echte calorieënbom, gevuld met amandelspijs, bestrooid met poedersuiker, vanillesaus en chocolade. Mij iets te heftig.

20220126_154241.jpg 20220126_154302.jpg 20220126_154319.jpg 20220126_154428.jpg

Ben je tevreden en zou je nog eens terugkomen?
    Jazeker!

Fripsmaster, lloydje33, Urbanjazz en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    33
    Naam hotel: Hilton Cartagena Hotel

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

Diamond. Upgrade naar een executive kamer. Deze kamer was beduidend groter dan een standaard kamer en was recent gerenoveerd. Zeer prima kamer, helaas geen uitzicht op zee maar de staat van de kamer maakte dit meer dan goed.

goede en slechte punten:

+ ontbijt was vers en zeer uitgebreid.
    + personeel deed zeer erg zijn best, erg attent. Zowel aan het zwembad als aan de frontdesk.
    + het hotel ligt op het verste punt van de baai van Cartagena dus het is op het strand niet onwijs druk.
    + Veel bedden rondom de zwembaden dus genoeg plek om rustig van de zon te genieten.
    + lounge was vaak rustig en kon daar prima relaxen en rustig wat research doen.

- Grote zwembad was dicht voor onderhoud, was wel vantevoren bekend maar was alsnog jammer.

verder eigenlijk geen minpunten. Echt een topverblijf gehad en lekker tot rust gekomen na een actieve eerste 2 weken in Bogota en Medellin.

Jazeker, helemaal top gewoon.

Tim82, lloydje33, Daan3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Adress Skyview Dubai

Hotels.com gold. Upgrade naar Burj Khalifa view room. Welkomstdrankje en 20% korting op F&B.

goede en slechte punten:
    + locatie met direct zicht op de Burj Khalifa
    + prachtige kamers en heeeeeeel luxe afwerking. Echt heerlijk bed.
    +++ Het zwembad op de 54ste verdieping. Daar hadden we het hotel ook voor geboekt!
    ++ Erg goed ontbijtbuffet met heel veel opties. Verse gemaakte gerechten.

-'S avonds de bar op de 54e verdieping die een minimum spend heeft van 150 eur en een reservering vereist.
    -Het publiek is best bijzonder wat er komt. Het hotel en de bar is allemaal nieuw en erg hot. Kan aan de ene kant leuk zijn, maar aan de andere kant word je de selfies ook wel zat. :D

Ja als ik nog eens zo veel geld wil uitgeven dan kom ik zeker terug. Het uitzicht vanaf het zwembad (alleen toegankelijk voor gasten! en het was niet druk!) is echt fenomenaal. Had dit geboekt omdat ik mijn verjaardag speciaal wilde vieren en dat was het zeker waard.
    PXL_20220123_082802582.jpg PXL_20220123_082940320.jpg PXL_20220123_084436679.jpg

Bijgevoegde bestanden:

Amsterdam, MichaelNight, Tim82 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Hotel Indigo Downtown Dubai

Hotels.com gold. Geen voordelen

goede en slechte punten:
    + leuke frisse kamers. Nieuw hotel.
    + Goed bed
    +/- Zwembad in de schaduw. kan voordeel zijn in de zomer! Daarentegen is het zwembad ook verwarm.
    +goed geprijsd

- Het ligt meer in business bay dan downtown. Maar prima te lopen in 10 minuten naar downtown. Dus eigenlijk gewoon goed.

Ja leuk, fris hotel. Goed geprijsd voor de locatie. PXL_20220124_102151242.jpg PXL_20220124_102225987.jpg PXL_20220124_111319760.jpg PXL_20220124_132111476.jpg

Amsterdam, Tim82, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Hier is kortgeleden al een review over geschreven, maar op verzoek en gezien mijn fantastische ervaring deel ik hem toch!

Naam hotel: Doubletree M Square, Dubai

Diamond.
    - Vooraf upgrade van goedkoopste kamer naar Executive. Bij receptie (op verzoek) moeiteloos een panoramic suite op de 15e verdieping toegewezen gekregen.
    - Dagelijks gratis ontbijt
    - Late check out was geen enkel probleem. Normaal tot 16:00. Op verzoek tot 19:00 gekregen. Omdat mijn vlucht zo laat was gaven de dames van de receptie me een voucher voor het Italiaanse café waar ik twee dranken en twee bonbons/macarons kon krijgen.
    - 100AED voucher voor de Spa ontvangen bij check in, niet gebruikt.

Goede en slechte punten:
    + Fantastische kamer met dubbel panoramisch uitzicht. Zowel de living als bedroom. Weliswaar geen uitzicht vanuit de kamer op kenmerkende bouwwerken, maar toch genieten. Uitzicht is overigens richting de luchthaven, waardoor je wel de hele dag door vliegtuigen ziet opstijgen. Helaas (voor mij) te ver om ze te herkennen.
    + Personeel was fantastisch. Een dame had opgemerkt dat ik de cookies zo lekker vond. Regelmatig stond ze te zwaaien dat ik er nog een paar moest ophalen. Over mijn hele verblijf (5 nachten), 6 gehad. Oeps...
    + Ontbijt was erg goed. Eieren op bestelling. Boden geen eggs benedict aan volgens de kaart, maar kon je toch krijgen als je er om vroeg. :) Oh, en frozen yoghurt bij het ontbijt, veel te verleidelijk..
    + Leuke omgeving met een prima mall, (heel) veel restaurantjes en twee metrostations op loopafstand. Ook een kort en goedkoop ritje naar het vliegveld met de taxi.
    + Adults only zwembad op de 19e verdieping, met schitterend uitzicht over de stad. In tegenstelling tot @RickJansen zijn review betaal je deze 50AED alleen als je een cabana wilt huren. De gewone sunbeds of zwemmen zonder sunbed is gratis/geen minimum spend.
    + Lounge was lekker rustig. Prima hapjes (tussen 17:00 en 19:00) en drankjes en hetzelfde schitterende uitzicht als het zwembad biedt (foto!).
    DSC04381-1.jpg

Ondanks dat ik het echt een topverblijf vond, had ik wel wat op- of aanmerkingen.
    - Koffie bij het ontbijt duurde erg lang. Twee keer had ik mijn bord eten bijna op voor ik mijn koffie kreeg. Dit ook kenbaar gemaakt toen een guest relations medewerker vroeg of er details waren waar ik minder tevreden over was.
    - Geen welkom op de kamer. Ik miste een klein fruitschaaltje, wat chocolaatjes of een welkomstbrief. Hoeven ze niet te doen, maar had het in dit hotel/in deze suite wel verwacht.
    - Soms was het personeel iets te gefocust op een goede review. Aantal keren het verhaaltje gehoord dat ik bij tevredenheid een 9 of 10 moet geven omdat een 8 niet uitmuntend is. Ik zou zeker een 10 geven, maar niet vanwege deze praatjes.
    - Geen bad. Weet niet of dat normaal is en gebruik het zelden, maar als je je verheugt op een lekker bad in deze suite, dan zit je verkeerd.

Absoluut. Enorm fijn verblijf gehad en prijs-/ kwaliteitverhouding is erg goed (betaalde in het hoogseizoen 299 AED excl. taxes). Personeel is fantastisch en voor mij de perfecte omgeving om te verblijven. Ik vind JBR wel leuk, maar voor een dag. Doe mij maar het wat gewoner volk en betaalbare restaurants. Dit hotel voldoet aan alles wat ik van een betaalbaar maar goed Doubletree hotel verwacht en daarom zou het zo weer mijn eerste keus zijn voor Dubai.

Amsterdam, Urbanjazz, Tim82 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.553
    Trofeepunten:
    478
    Beter! Toen ik er was stonden er geen losse bedjes, alleen cabana's...dus was er geen keuze!

VinceG, lloydje33 en Peter02 vinden dit leuk.
  7. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Naam hotel: Ibis Styles Arnhem

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Accor Platinum.
    Ik kreeg een upgrade naar een Studio kamer, met een keukenblokje erin. Die bestond uit een koelkast, oven, aanrecht en waterkoker. Er waren verder geen keukengerei als bestek of glazen, en ook geen koffie of thee om iets met de waterkoker te kunnen maken.
    Ik kreeg een welkomstdrankje. De bar/restaurant van het hotel zijn nog niet geopend; het hotel was nu 3 weken open. Ik kon doorgeven wat ik wou drinken en dan werd het voor me (elders, bij de Spar ernaast???) gehaald, en naar mijn kamer gebracht.

+Hotel is gloednieuw, dus nog in prima staat.
    +De ligging is goed, direct naast het station, in het centrum.
    +Het was 48€ voor een nacht dus geen geld.
    +Kamer was erg ruim bemeten.

- De kamer was erg donker; zie foto:
    20220211_180915.jpg
    Ik heb nog lopen zoeken of er meer verlichting was, maar meer dan dit was het niet. Alleen 2 leeslampjes naast het bed en de indirecte verlichting achter de tv. Een extra plafoniere of staande lamp zou geen overbodige luxe zijn!
    +/- Ik was bang dat de ligging naast het station geluidshinder zou geven, maar ik hoorde geen geluiden van buiten. Wel hoorde ik 2 babys in de kamer naast me vrij hard janken s'avonds en werd ik om 4.45u 's nachts wakker van jongeren die over gang renden. Weet niet of dat hotelgasten waren...

Voor het geld dat ik betaalde wel, misschien beter niet in het weekend/vakantie om gezinnetjes en dronken jongeren te ontlopen in het hotel. De kamers zijn onderling gehorig.

Amsterdam, jphorn, VinceG en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Naam: Hilton Strasbourg
    Status: diamond
    Voordelen: executive kamer en gratis ontbijt.

goede punten:
    -ontbijt was wel oke

slechte punten:
    -gedateerd hotel waar sinds de jaren 90 niks aan gedaan is lijkt het
    -als welkomstgeschenk een potje jam?
    -duur gezien de kwaliteit van het hotel
    -als toerist geen gunstige locatie (bij europarlement en beursgebouw)

zou je terug komen: zou het niet aanraden bij anderen

MichaelNight, Amsterdam, jphorn en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.468
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel: Grand Hotel Amstelveem

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: N/a. Wellicht nog via Hotels.com

+Locatie
    + Prima bedden
    +Vriendelijk personeel
    +Airco die het ook doet
    + Gratis parking
    + Nespresso op de kamer
    +/- Badkamer was oud maar wel losse douche met een zielig straaltje water
    +/- Eenvoudig ontbijt
    +/- Zit een goede bistro naast met een bowlingbaan...
    +-/ Lege minibar
    - Uiterlijk is uit de jaren 70
    - Soort halve renovatie met vloer en nieuwe bedden maar de rest is oud
    - Enorm traag internet.

Ik heb het zelf niet uitgekozen (klant had het geregeld), prijs was goed maar privé zou ik hier niet heen gaan.

Tim82, MichaelNight, Amsterdam en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.441
    Trofeepunten:
    483
    In welke Amstelveen was jij? Airco??!

lloydje33 vindt dit leuk.
  11. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.468
    Trofeepunten:
    583
    Merkwaardig genoeg was het absurd warm toen ik binnenkwam...

12. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Renaissance London Heathrow

Geen

+++++ hotel dichtste op de runway van LHR met geweldig zicht erop. (en dat is dan ook het enig en laatste positieve aan dit hotel )
    - Geen shuttle. taxi is 11 - 15 pond. Er is een Hoppa bus, maar deze kost ook 5,50 en moet je zoeken waar je een kaartje kan kopen en dan ook nog eens een half uur wachten.
    - kleine kamer en hoge prijs.
    - als je op toilet zit dan zit je ingeklemd tussen douche en wastafel.
    - wilde roomservice bestellen en na een uur had ik pas contact en toen kon ik niet eens betalen want hun mobiele pinautomaten deden het niet ofzo. Dus maar aan de overkant naar de MacD gelopen.
    - ramen zijn zo vies dat je het zicht op de runway eigenlijk ook wel kan vergeten.
    - enorm ongezellige lobby. Heel creepy
    - gewoon geen waar voor je geld.

Nee. Normaal is Renaissance best wel een goede keten, maar dit is gewoon slecht. Geen service. Hotel was eerst een Ramada en dat is het eigenlijk gewoon nog steeds. Belachelijk dat er geen complimentary bus shuttle is en dat je een taxi moet nemen.
    Was een dure les. Ik wilde gewoon brak vanuit mijn bed naar de vliegtuigen kijken, maar dat was lastig omdat ik nauwelijks door het vuil heen kon kijken. :oops:

michiel1, Tim82, Amsterdam en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. FlyingDuck

FlyingDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Novotel Luxembourg Centre

All Accor Gold. Standaardkamer geboekt, upgrade gekregen naar Executive kamer (dubbele upgrade). Zeer vriendelijk ontvangst, coupon voor welkomstdrink, welkomstgeschenk en een goed gevulde minibar die gebruikt mocht worden.

Te gast voor de tweede keer, hotel gekozen als romantisch weekendje weg.

Goede & slechte punten:

++ Centraal in de stad, makkelijk om naar de binnenstad te lopen.
    ++ Klant staat centraal
    ++ Douche is zalig (regendouche)
    + Prijs/kwaliteit verhouding goed (100 euro).
    + Moderne kamers
    + De Executive kamers hebben een eigen verdieping met speciale verlichting. Geeft een leuke dimensie.
    + Welkomskaartje van de hotel manager.

Minpunten:

- Parkeren in Luxemburg is duur. Bij hotel kost 24 uur = 30 euro / garage zelf = 35 euro.
    - Bar van het hotel is niet echt uitnodigend
    - Uitzicht is niet zo heel bijzonder, maar kwam toch om de stad te bezichtigen.

=> Bij het hotel aangegeven romantisch weekend weg. Het hotel heeft dit heel serieus genomen. Bij binnenkomst op de kamer stond er een grote verrassing. Tevens kwamen wij in de middag aan en zouden de volgende ochtend weer met de auto op pad gaan. Hotel gaf zelf de suggestie om dan bij de parkeergarage te betalen i.p.v. in het hotel. Scheelde toch weer 8 euro. Schone en moderne kamers. Douche is heel fijn in gebruik en het toilet zit in een aparte kamer.

Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zeer tevreden over het hotel en zou het hotel zeker opnieuw boeken voor een stedentrip naar Luxemburg. Tip, het Sofitel er naast heeft een prachtige bar boven met mooi uitzicht!

Tim82, VinceG, MichaelNight en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Naam hotel: Sheraton Milaan MXP

Gold status. Upgrade voor beide geboekte kamers (Standaard King) naar King Club Lounge. Beduidend grotere kamer op speciale verdieping en beter uitzicht. Kamer met zitbankje, veel opbergruimte, prettig qua ruimte, nette badkamer, smaakvol ingericht. Ook een groot raam dat te openen was (slaap graag met raam open).

goede en slechte punten:

+ Prettige check-in, en check-out. Vriendelijk en oprecht geïnteresseerd.
    + Al het personeel erg hartelijk
    + het hotel ligt tegen de terminal (1) en is via het terminal gebouw te benaderen.
    + Sfeervol restaurant met goede gerechten en zeer ruime wijnkaart.
    + 1 restaurant medewerker was heel goed en scheen uit in z’n hospitality.

- Zwembad - Lounge - Spa dicht vanwege COVID.
    - De deserts in restaurant waren behoorlijk $$$$
    - Rest vd bediening in restaurant was waardeloos

Absolute aanrader. Ideaal voor een vroege vlucht. Fijne kamers en prettig personeel.

meteen geboekt voor onze volgende vroege trip!

Bijgevoegde bestanden:

Amsterdam, jphorn, Tim82 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.553
    Trofeepunten:
    478
    Naam hotel: Hilton Prague Old Town

Diamond. Upgrade naar een executive suite, had goedkoopste categorie geboekt. Mooie grote kamer midden in het centru,m

goede en slechte punten:

+ ontbijt was goed en zeer uitgebreid.
    + een zwembad en een sauna (al was deze niet erg warm)
    + het hotel ligt in het centrum, met 10 minuten ben je overal
    + De geimproviseerde executive lounge was prima met een lekker happy hour met goed eten.

verder eigenlijk geen minpunten.

Wanneer ik weer in praag moet zijn; zeker.

Amsterdam, Urbanjazz, jphorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Naam hotel: Mercure Amsterdam West Schiphol.

Welke elite status en voordelen heb je gekregen:
    Platinum Accor, een welkomstdrankje kreeg ik. Verder niks, ook niet een extra bedankje aan de receptie.

Goede en slechte punten:
    +Relatief makkelijk te bereiken met ov vanaf Schiphol.
    +Het was niet duur nu.
    -Het hotel oogt uitgeleefd en verouderd. De lift is nog zo'n oude met een zwenkdeur, zoiets heb ik al in geen jaren gezien. Houtrot aan de kozijnen van binnen, slecht sluitend raam. Etc etc.
    -Super gehorig, de weg en dronken mensen op de gang.
    -De kamers die uitkijken "op de tuin" kijken uit op een soort parkeerplaats aan de andere kant van de weg die wordt gebruikt om lachgas etc te nuttigen, het lag er vol met gebruikte balonnen en cilindertjes. En er staan savonds steeds autos waar mensen omheen hangen die dat doen.

Nee, ik kom hier niet meer terug. Voor mij de minste Mercure in Nederland.

rsz_20220305_202530.jpg rsz_320220305_202906.jpg rsz_320220305_202928.jpg rsz_120220305_202557.jpg

jphorn, Bijzonderetickets, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.064
    Trofeepunten:
    223
    Ik mis de schimmel in de badkamer....

Ambtenaruh en Tim82 vinden dit leuk.
  18. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    De badkamer is wel vrij recent gemoderniseerd.

19. EvdP

EvdP Blue Tier

Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Marriott Den Haag

Welke elite status en voordelen heb je gekregen:
    Titanium. Lounge toegang. Indien je vraagt kan je vaak ook een upgrade krijgen naar een jr suite. Echter voor deze nacht was het voor mij geen toegevoegde waarde.

Goede en slechte punten:
    +Vriendelijk personeel
    +Service is consistent
    +Lounge is weer open! Hopelijk dat dit snel weer de standaard wordt overal.
    -Standaard “business” hotel

Ja, prima hotel voor in Den Haag.
    Zou er niet naartoe gaan voor speciale gelegenheden:)

20. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Naam hotel: Millennium Hilton New York One UN Plaza

Diamond status. We hadden twee kamers geboekt. Een Standard King en een Cornor King Room. De Standard King werd geüpgraded naar een One Bedroom Suite King.
    De lounge was gesloten nog altijd. Uiteraard de $16 x 4 waardebonnen per dag die ook in restaurant en café (koffiebar met broodjes, bagels, donuts en fruit) ingezet kon worden.

Goede en slechte punten:

+ Prettige check-in, en check-out. Vriendelijk en efficiënt.
    + coffee cafe is praktisch. Zeker om je vouchers te benutten.
    + Heb je een kamer met uitzicht dan heb je een heel goed uitzicht.
    + Central Station 3 blokken verwijderd voor metro gebruik.

- Lounge dicht vanwege COVID.

Over het algemeen niet mega speciaal maar ik vind het wel een aanrader. Fijne kamers en prettig personeel.

Ja denk het wel.

Bijgevoegde bestanden:

VinceG, Ambtenaruh, Daan3 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina