Naam hotel: Hilton Toronto Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Honors Gold. 2 flesjes water voor een verblijf van 6 dagen. verder niets, nada, noppes. Wel tussen moment van boeken en verblijf 2 mails per week voor estandby upgrade. erg irritant! Zeker omdat ik al 4 keer op het laatst beslis om toch voor een estandby upgrade te gaan, want de prijs is goed en dan 4 keer op rij inchecken en dan is er niets beschikbaar. Zijn toch algoritmes voor die dit kunnen voorkomen? was een enorm congres in het hotel, dus de kans op een upgrade was er nauwelijks, waarom dan die mails sturen? Maar goed Goede en zwakke punten: +centrale ligging +zwembad (voor mij een plus , ik haat de gym) +ruime kamers -verouderde kamers (zijn ook gerenoveerde) -can$5 extra voor warm ontbijt als honors gold -erg druk -vaak duur Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Dit keer prima verblijf. 2 maanden geleden goede rate voor een junior suite. dus enorm ruim en groot bed met een zitkamer. Als deze rate weer te verkrijgen is dan zou ik zeker terug komen. Maar sommige kamers hebben echt een update nodig.
Naam hotel: Sofitel Dubai Downtown Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Accor ALL Gold, goedkoopste kamer geboekt in een promo-rate en upgrade naar Opera Suite van 90m2 Welkomstdrankje was vergeten, tijdens het uitchecken gemeld en toen we 's avonds onze koffertjes op kwamen halen mochten we nog even wat eten en drinken in de club lounge. Goede en zwakke punten: + Goede ligging tov Burj Khalifa, Dubai Mall + Goed zwembad en goede gym + Ruime kamers + Zeer uitgebreid ontbijt Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Jazeker, maar de prijs die normaal voor de Opera Suite gerekend wordt (€550/nacht) zou ik niet betalen.
Aan het begin van deze maand ook in dit hotel geslapen. Wat ik er nog aan toe wil voegen is dat ik het ontbijt dat we bij geboekt hadden ontzettend tegenviel. Je krijg namelijk een ontbijt voucher van $21 om te gebruiken in het restaurant. Dit klinkt royaal maar je kunt slechts 1 koffie een cereal bowl bestellen voor dit bedrag. Mocht je meer willen of iets anders bestellen dan zit je er al dik boven waardoor je dus flink moet bijbetalen voor het ontbijt. Daarnaast vonden wij de twee liften ook heel erg traag. Later bleek dat een van de liften het niet deed, iets wat volgens een gast die vaker in het hotel verblijft regelmatig voorkomt.
Ik weet dat @Carel1 hier al eens is geweest, maar hier mijn eigen ervaring: Naam hotel: Intercontinental Toronto Centre. Kamer: Clubroom op de 9e etage. Goede punten: + Het personeel van de Clublounge; kwamen vaak even praatje maken en regelden op eigen initiatief een gratis taxi voor ons (binnen 3 km van hotel is dat een gratis service) + Het ontbijt in de Clublounge was erg uitgebreid tov andere IC hotels. + Centraal gelegen, UP express (naar de luchthaven) 300 meter afstand, CN tower op 200 meter afstand, etc, etc. + Geen geluiden van andere kamers, temperatuur aangenaam in het hotel. (niet te warm/koud). + 6 Supersnelle liften. Zwakkere punten: - Het personeel op de begane grond was erg ongeintereseerd; er zijn bv 4 verschillende balies voor verschillende dingen. Als je dan bij een verkeerde balie om bv de taxi informeert, kunnen ze nog nét een diepe zucht onderdrukken alvorens je naar een andere balie door te sturen. -+ Jammer dat de clubkamers op de 8e en 9e etage zijn en niet op de hogere etages ivm rust en uitzicht. Ik kom er graag nog eens terug.
Naam hotel: Swissôtel Tallinn Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Accor ALL Gold, goedkoopste kamer geboekt in een promo-rate en upgrade naar Executive hoekkamer op hoogste verdieping. Wel gedoe met inchecken omdat ze andere IT hebben dan Accor en de boeking niet konden vinden. Goede en zwakke punten: + Goede ligging + Vriendelijk personeel + Ruime kamers + Zeer uitgebreid ontbijt +/- Bedden, Goede kussens en dekbedden met zacht katoen maar heel hard matras - Executive lounge is klein en al vroeg dicht - Lawaai vanaf het dak Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Jazeker, Zeer vriendelijk en een geweldige prijs/kwaliteit voor een 5* (100 incl ontbijt)
Naam hotel: Hilton Sofia Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Diamond; upgrade naar de Executive floor, ontbijt en late check-out. Goede & slechte punten: ++De kamer was lekker groot. ++Ontbijt en service was top. +Het metrostation is op loopafstand en kan je met een overstap zo naar het vliegveld. +Het centrum is ook op loopafstand. +Kleine lounge maar voldoende. +-Een zakelijk welkom bij de receptie. Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Ja, dit was al de tweede keer. De service was goed. Ontbijt, kamer en in- en uitchecken. Je krijgt waar voor je geld.
Naam hotel: Pullman Berlin Schweizerhoff Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Accor ALL Gold, goedkoopste kamer geboekt in een promo-rate en upgrade naar Executive op hoogste verdieping. Positief dat de welkomstdrankjes ook voor de grote bierglazen waren (toch weer 6 euro bespaard) Goede en zwakke punten: + Goede ligging (oa het Intercontinental ligt hier vlakbij) + Veel restaurants in de omgeving + Vriendelijk personeel + Ruime kamers + Bedden - Ontbijt is onhandig opgezet en dit is het eerste hotel waar ik ooit geweest ben waar je niet zelf koffie mag pakken - Lawaai vanaf de gangen door dunne wandjes - Airco kreeg de kamer niet koud Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Jazeker, Zeer vriendelijke staff en voor 6000 pts en 20 euro kom ik hier graag nog eens.
Hotel: Hilton Garden Inn Dublin. Status: diamond. Voordelen: upgrade van queen naar king kamer en gratis ontbijt. Positief: redelijk centrale ligging, stille kamer, goed ontbijt voor een Garden Inn, prijs kwaliteit verhouding is prima. Nadelen: weinig, diamond erkenning is wat minder maar dat weet je bij een budget merk. Zou je terug komen: zeker
Naam hotel: Petit plaza Malaga hotel. Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Expedia Silver status, gratis ontbijt en early check in. Goede & slechte punten: +Top centrale ligging. Letterlijk in het stadshart, 20 meter van de hoofdstraat (autoluw centrum). +Uitgebreid en lekker ontbijt met ruime tijden. +Treinstation op loopafstand. +Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. - Vuilnis/schoonmaak wagen elke nacht rond 1.00 tot 1.30 uur uur onder ons raam (iig doordeweeks), ondanks geluidsisolatie duidelijk hoorbaar). - Douche in bad nooit zo'n fan van. Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Ja, uitstekende centrale ligging, ontbijt en vriendelijk personeel.
Naam hotel: Hilton Rotterdam Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Gold; gratis ontbijt, late checkout, room upgrade met executive lounge Samenvatting: Was met mijn vriendin als verrassing naar dit Hilton gekomen. Bij check-in (ik alleen) vond de mevrouw bij de balie het allemaal "zo romantisch" en een "ontzettend leuke verrassing" dat ik, naast een upgrade naar een executive suite, ook een gratis fles prosecco op de kamer bezorgd heb gekregen en vouchers voor gratis cocktails in de hotelbar. + Goed bereikbaar + Vriendelijk personeel. + Goed ontbijt met ook dagelijks "specials" die rondgebracht worden zoals warme chocoaldemelk met marshmallows. - Aanbod eten en drankjes wordt in de executive lounge nog weleens verwaarloosd, maar dat is niet iets dramatisch vind ikzelf. Ben je tevreden en zou je nog eens komen? Ja!
Naam hotel: Mercure Krakow Stare Miasto Elitestatus: geen Mooi hotel, vlakbij oude stad. Goed ontbijt Vrij nieuw met nette kamers Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Eigenlijk geen minpunten Zou ik nog eens komen: zeker!
Naam hotel: Reichshof Hotel Curio Collection by Hilton Hamburg. Elitestatus: diamond. Tijdens de corona periode bezocht, geen noemenswaardige upgrade (standaard naar deluxe kamer). Geen welkomstgeschenk of drankje aangeboden. Ontbijt was met reservering, alleen 07:00 of 07:15 was beschikbaar op een zaterdag. Ontbijt was soort minibuffet aan tafel en je kon ei gerechten bestellen. Gezien de situatie wel netjes gedaan. Al met al oke maar geen bijzonder verblijf gehad.
Hotel: Sofitel Legend The Grand Accor Gold Deze week een staycation arrangement geboekt bij Sofitel the grand in Amsterdam. Was een geweldige ervaring: Ontvangst met champagne, 5 gangen diner met wijn arrangement, geweldig ontbijt met champagne en valet parking was inclusief! Het hotel was zo goed als leeg. Bij het inchecken een 3 dubbele upgrade naar een grachtensuite met eigen ingang en alle 2 de dagen de gym en het zwembad 2 uur privé kunnen boeken. Echt een aanrader, zeker in deze tijd!
Hotel: Rotterdam Marriott hotel Status: Platinum Welkomst geschenk: Punten en Upgrade naar een jr hoek suite Wanneer: Mei Alle faciliteiten gesloten ivm corona Ontbijt: Continentaal ontbijt bezorgd op de kamer / of ophalen bij receptie. Normaal gesproken vindt in het ontbijt in het restaurant 1 van de betere in Europa (voor deze categorie), maar wat nu wordt aangeboden is vrij slecht. Een oude banaan, oud brood etc. Ivm sluiting lounge zelf moeten vragen elke dag voor paar extra koffie cups, water.
Hotel: Hamburg Marriott hotel Status: Platinum Welkomst geschenk: punten en upgrade naar een suite Wanneer: Juni Alle faciliteiten gesloten behalve bar/restaurant. Ontbijt: in restaurant - brood mandje and een ei gerecht. Ivm gesloten ex. Lounge: per dag een voucher voor het restaurant met de keuze uit 1 gerecht, soft drink en bier of wijn. Wat een erg goed alternatief is vindt ik.
Hotel: Hamburg Westin hotel Status: Bonvoy Platinum Welkomst geschenk: punten en upgrade naar een suite (Zie foto’s) Wanneer: Juni Spa is open en gym te reserveren (max 3 personen).
@EvdP Het ziet er mooi uit, maar je foto's zijn een beetje spacey, alsof mijn wijntje niet zo lekker is gevallen