Hilton Imperial Dubrovnik
Ik heb geen elitestatus bij Hilton, dus ook geen voordelen, had een executive kamer met lounge toegang geboekt.
Goede punten:
+ De ligging van het hotel, op amper 100 meter van de oude stad, en toch relatief rustig.
+ De uitstraling van het gebouw, het is een statig pand. De Hiltons waar ik eerder was waren betonnen kolossen.
+ De kamers lijken vrij recent opnieuw te zijn gemeubileerd.
+ Lekker ontbijt.
Minpunten:
- Ondanks alle posters over strikte hygiene protocollen en zelfs een verzegelde kamerdeur met een hygienekeur was het eerste wat ik zag toen ik de kamer in kwam in de hoek een vieze onderbroek van een voorgaande gast.
- Mijn verzoek tot een rustige kamer kon worden gehonoreerd, echter was het een communicerende kamer met kamer ernaast, waar een gezin met een huilkind in zat en een dito vader die zijn geduld steeds verloor en begon te brullen. Ik snap niet dat ze iemand met het verzoek tot een rustige kamer JUIST in een kamer stoppen met enkel een tussendeurtje naar een andere gezinskamer.
-Na te zijn verkast van de Executive kamer naar een rustigere kamer, wat een standaard king room betrof, bleek deze kamer minstens 10 meter ruimer te zijn en een veel betere ligging in het hotel te hebben, maar wel een goedkopere cathegorie was.
Ik kom er graag nog eens terug!
Laatst bewerkt: 24 jul 2020