Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Geweldig overzicht, thanks! Leuk om onze bijdragen hierin te zien. Komt er weer eentje aan ;-)
     
    lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  2. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    F568E6EF-5D93-4012-8D74-87C99F5D6B7C.jpeg 0E3109F6-2279-4FA8-9894-15DB4F369D41.jpeg E187487D-657C-48AB-A668-A9A75ADD7C6A.jpeg F8A78993-B8C9-43C3-A2A6-279F4A824197.jpeg

    Naam hotel:

    Ibis Nancy Sainte Catherine

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Accor Gold. Standaardkamer geboekt en gekregen. Dit hotel heeft geen upgrades. Vriendelijke ontvangst met coupon voor welkomstdrankje (niet gebruikt).

    We hadden een kamer met 2 losse bedden geboekt, omdat die driehoekig en iets ruimer is. De bedden staan wel gewoon naast elkaar. Kale kamer met weinig comfort en weinig voorzieningen (geen koelkastje, water, etc.). Wel ruime badkamer met ligbad en eenvoudig sanitair. Laatste renovatie is alweer jaren geleden, maar wij stoorden ons er niet aan. Bedden waren goed.

    Parkeren in hotelgarage kost €9,50, maar op zo'n 10 meter van het hotel is een openbare parkeerplaats die tussen 18:15 en 10:00 gratis is (zie foto). Perfect voor ons, want we waren toch de hele dag weg.

    Goede & slechte punten:
    + Ligging aan rivier net buiten centrum, je bent snel de stad in en uit
    + Lopen naar Place Stanislas in ca. 10 minuten is goed te doen, leuke wandeling
    + Gratis openbaar parkeren vlakbij hotel

    - Weinig comfort
    - Geen upgrademogelijkheden
    - Hotel heeft nog ouderwetse kamersleutels, die je steeds moet inleveren

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    We gebruikten Nancy als uitvalsbasis om te toeren (o.a. Dijon) en zochten daarom een goedkoop en simpel overnachtingsadres, zonder luxe. Prima hotel hiervoor, ook als je op doorreis bent. We betaalden €122 voor 2 nachten (vr-zo), incl. tax. Normaal zou ik minimaal Mercure boeken, maar die was niet beschikbaar.
     
    Tim82, lloydje33, Fripsmaster en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    Ibis Praha Old Town

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold. Van Marta kreeg ik een upgrade naar Premium kamer, dat was heel lief van haar. Verder kreeg ik een biertje op de kamer en kreeg ik voucher voor een drankje.
    Ontbijt was niet nodig, ik had een vroege vlucht.

    Goede & slechte punten:
    + Ligt in het centrum dicht bij het OV
    + Oogt modern

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ik had vroeg geboekt, dus kwaliteit-prijs was erg goed. Volgende keer probeer ik de Mgallery, ligt een paar deuren verderop.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2021
    Tim82, Carel1, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb al eerder een review geschreven, zie hier. Vorig jaar maart was ik ook in dit hotel, net voor de lockdown. De Executive Lounge was toen nog in onderhoud.

    Naam hotel:
    Hilton Prague

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar Executive Room, ontbijt en late check-out.

    Goede & slechte punten:
    + Er was een geïmproviseerde Executive Lounge op de begane grond (net als tijdens de verbouwing). Happy hour van 17:00-18:00 uur.
    + Executive Room was fijn.
    + Ontbijt was uitgebreid en lekker.
    + OV is in de buurt.

    - inchecken duurde ontzettend lang. De dame verontschuldigde zich pas toen ze zag dat ik Diamond was.
    - ook bij het uitchecken was het ontzettend lang wachten. Later zag ik pas dat er een speciale rij was voor leden, dat mogen ze echt beter aangeven en ga ik hen ook als feedback meegeven.
    - vorige keren kreeg ik voor aankomst een mooie mail met de Diamond voordelen, nu was het een standaard mail over de maatregelen van Covid-19. Ik moest bij een andere balie mijn vaccinatiebewijs laten zien.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Toch wel. Ik moet toch een keer de skybar zien en van het zwembad gebruik maken. :)
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Het was de tweede keer dat ik hier was geweest.

    Naam hotel:
    Hilton Prague Old Town

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar Executive Room, ontbijt en late check-out.

    Goede & slechte punten:
    + Er was een geïmproviseerde Executive Lounge op de begane grond in het restaurant. Net happy hour gemist, maar gelukkig waren er nog wat wijnen beschikbaar.
    + Executive Room was prima.
    + Ontbijt was goed.
    + bereikbaarheid is super.
    + check-in en check-out ging vlot.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Jazeker.
     
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb al eerder een review geschreven, zie hier.

    Naam hotel:
    Hilton Dusseldorf

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar Executive Room en ontbijt.

    Goede & slechte punten:
    + check-in was prima.
    + kamer was ook goed.
    + de Executive Lounge was dicht, maar ik mocht van de minibar gebruiken. Mocht ik meer willen, kon ik gewoon bellen.
    + De bus naar het vliegveld is om de hoek. Kost €2,90 en moet je cash betalen.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja.
     
    MichaelNight, lloydje33, jphorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Naam hotel: Intercontinental Amstel Hotel Amsterdam

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Spire Ambassador

    - Driedubbele upgrade naar een Executive City View;
    - Welkomstdrankje;
    - Laat uitchecken (16.00 uur);
    - € 15,00 F&B Credit.

    Goede & slechte punten:

    ++ Riante upgrade;
    ++ Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk en willen er echt een feest van maken;
    + Geen zichtbare bezuinigingen onder de noemer "COVID". Bij andere hotels kan ik me daar wel eens aan ergeren "voor uw veiligheid doen we geen housekeeping meer".

    + Amstel Hotel heeft in mijn ogen echt alles. Dat is natuurlijk persoonlijk. Maar het hotel heeft een geweldige uitstraling, rijke historie en we werden heel vriendelijk behandeld. De Amstel Health Club is ook fantastisch. Eindelijk eens zwemmen met onze dochter, mooi man.

    Eigenlijk geen echte minpunten. Als ik spijkers op laag water zoek:

    - Het ontbijt voor COVID was nog iets meer een feest ten opzichte van nu;
    - Geen Ambassador kaartje met welkomstgeschenk (fruit o.i.d.). Nogmaals, dit is niet zo spannend.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja, al vind ik de huidige prijs met 90/K IHG punten aan de hoge kant. Desondanks kom ik graag weer, prachtig hotel.

    Wie nog wat een uitgebreider verslag met foto's wil zien: klik hier.
     
    ErwinLansing, jphorn, ppt en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik word weer blij van deze post. In de laatst Quote (toch al niet mijn favoriete blad) werd het Amstel volledig afgebrand. Ik kon me al niet voorstellen dat het zo slecht zou zijn, maar jouw ervaring is gelukkig dus ook volledig anders.
     
    ErwinLansing, lloydje33, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Mooi verslag in die link! (ps Zou het niet kunnen dat je kaartje in de pre-upgrade kamer lag? Ik kreeg een keer het "welkom terug" kaartje wat later toen de receptionist zei dat hij eerst in de "geboekte" kamer lag)
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  10. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Ha dank! Ja zou kunnen inderdaad, ik zag in de app dat ze in de ochtend wat aan het wijzigen waren. Direct na boeking kreeg ik een river view kamer, in de ochtend junior suite en later dus de Executive suite.
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  11. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Moxy Lyon Airport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Geen

    Goede & slechte punten:

    ++ Uitzicht over het vliegveld (aanrader voor avgeeks!!):D
    ++ In de terminal, dus je kan in 15 min aan de gate staan.
    + splinternieuw
    + snelle en vriendelijke check in

    - kleine opstartproblemen
    - sommige kamers zitten wel heel dicht bij een gate en ik denk dat men je best goed kan zien als je de gordijnen niet dicht hebt :D (dus uitkijken als je de douche uit komt wandelen.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Alleen al vanwege het uitzicht echt wel!!!
    Absolute aanrader. De aankleding van het hotel is in film thema en is echt wel heel gezellig. De kamers zijn ruim en een goed bed. Verder basic zoals elke Moxy is.
    Maar de locatie is gewoon fantastisch.
     
    Thijsk, jphorn, ErwinLansing en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hilton garden inn Bucharest Airport. Diamond tijdens verblijf: kreeg een gratis drankje aan de bar en dat was het. Goede punten: locatie direct naast het vliegveld en geen geluidsoverlast van buiten het hotel. Slechte punten: chaotisch restaurant waar iedereen gefrustreerd was over slome service, geluidsoverlast van andere gasten op de gang. Zou je terugkomen? Ja maar puur vanwege de locatie direct naast het vliegveld verder niks bijzonders.
     
    Tim82, Carel1 en MichaelNight vinden dit leuk.
  13. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Doubletree Oradea, diamond tijdens verblijf. Upgrade naar suite en twee gratis drankjes. Goede punten: elite erkenning, ontbijt is redelijk. Tip: restaurant naast het hotel aan het water is goed. Slechte punten: eigenlijk geen. Zou je terugkomen? Ja, gewoon wat je verwacht van een Doubletree.
     
  14. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Hotel ibis Styles Luxembourg Centre Gare

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt en gekregen. Dit hotel heeft maar één type kamer. Vriendelijke ontvangst met coupon voor welkomstdrankje.

    Hotel was specifiek gekozen als doorreis hotel. Maar wilde wel naar de stad kunnen lopen, i.p.v. het openbaar vervoer te moeten nemen.

    Goede & slechte punten:

    + Centraal in de stad, makkelijk om naar de binnenstad te lopen.
    + Prijs/kwaliteit verhouding goed (60 euro).

    Minpunten:

    - Ligt in de buurt van het station, is 's avonds geen leuke buurt om rond te lopen.
    - Parkeren in de buurt is prijzig.

    => Hotel heeft een eigen parkeergarage. Op internet had ik al gelezen dat het een kleine garage was, waar ook hoge auto's niet in kunnen. Wij hebben hem iets verder van het hotel gezet in een beveiligde parkeergarage (Fort Wedell). Helaas kost deze garage wel 35 euro per dag. Maar kleine auto's, zou ik zeker voor hotel parkeergarage gaan, veel goedkoper!

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Voor een doorreis hotel is het prima, je eet in de buurt van het hotel en als je vroeg naar bed gaat, merk je niet dat je in een slechtere buurt zit. Maar voor meer dagen weg, raad ik toch een ander hotel aan.
     
    VinceG, lloydje33, MichaelNight en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Novotel Muenchen City

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt, upgrade gekregen naar Executive kamer. Zeer vriendelijk ontvangst, coupon voor welkomstdrink, welkomstgeschenk en onbeperkt gebruik van de minibar. De minibar op de kamer was leeg, maar bij de receptie kon je doorlopend eten (nootjes, chips, chocolade etc.) en drinken (bier, fris, water) halen.

    Hotel was gekozen als doorreis hotel, maar ook om de stad te ontdekken voor 1 nacht.

    Goede & slechte punten:

    ++ All Accor status members worden gewaardeerd.
    + Loopt 10 minuten de stad in, maar wel weer makkelijk de stad uit met de auto.
    + Moderne kamer
    + Ruime parkeergarage (100 plekken) onder het hotel en anders naast het hotel een andere parkeergarage.


    Minpunten:

    - Niet gevonden.

    => Zeer tevreden over het verblijf bij Novotel Muenchen City. Ondanks dat ze waren volgeboekt, toch een dubbele upgrade gekregen naar een gigantische kamer en van alle gemakken voorzien. Hotel ligt niet in de stad, maar er net iets uit. In 10 minuten loop je de stad in en heb je geen last van het drukke verkeer van de stad.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zeer tevreden over het hotel en zou het hotel zeker opnieuw boeken voor een stedentrip naar München. Helaas geen gebruik kunnen maken van de Fitnessruimte en zwembad, want dat moest van te voren worden geserveerd.
     
    ErwinLansing, VinceG, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Hotel Mercure Salzburg City

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt, upgrade gekregen naar Superior kamer. Vriendelijk ontvangst, coupon voor welkomstdrink, gold member korting op parkeergarage van het hotel.

    Hotel was gekozen om omgeving te ontdekken, 3 dagen.

    Goede & slechte punten:

    ++ In 10 minuten loop je de oude stad in, deze is tevens ook autovrij.
    + Meedenkend personeel
    + Mooie tuin om je welkomstdrankje te benutten bij mooi weer.
    + Groen beleid, als je kamer niet laat schoonmaken -> cadeautje: 150 ALL ACCOR punten of gratis drankje of een donatie doen aan het goede doel.
    + Makkelijk weer de snelweg op om ook de omgeving te ontdekken.

    Minpunten:

    - Onderbezetting aan personeel, 's avonds 1 persoon voor het hotel & 1 persoon voor het restaurant.
    - Niet hele moderne kamers, maar wel van alle gemakken voorzien.
    - Geen ruime parkeergarage, maar anders kan je voor het hotel parkeren op de straat (gratis) 's nachts.

    => Prima hotel om Salzburg te ontdekken en de omgeving. Loopt zo de oude stad in, deze is tevens ook autovrij. Bij binnenkomst hadden wij een vriendelijk onthaal van de receptie, die ons ook lokale restaurants heeft aanbevolen. Goede aanbevelingen.
    Echter 's avonds staat er maar 1 persoon voor het hele hotel en dan merk je dat dit soms voor irritatie zorgt onder het personeel. (Komt door COVID werd gemeld). Bijvoorbeeld zelf badjassen ophalen bij receptie i.p.v. laten bezorgen. Wij hadden begrip voor de situatie, maar dat is persoonlijk.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Prijs/kwaliteit zeer tevreden voor minder dan 100 euro per nacht geslapen in Salzburg. Voor een volgende keer zou ik dit hotel zeker overwegen om terug te komen. Hoop dat ze gauw weer voldoende personeel hebben.
    Aanrader eten in de omgeving: Die Weisse. Let op, reserveer wel even van te voren, veel lokale gasten.
     
  17. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Hotel Papadopoli Venezia - MGallery

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt, upgrade gekregen naar DELUXE kamer. Zeer vriendelijk ontvangst, coupon voor welkomstdrankje en welkomstgeschenk.

    Hotel was gekozen om omgeving te ontdekken, 3 dagen.

    Goede & slechte punten:

    +++ Meedenkend en enthousiast personeel
    ++ All Accor status members worden gewaardeerd.
    ++ Op het eiland van Venetië zelf, maar net buiten de toeristenplekken.
    + Kamers hebben een Venetiaanse stijl.
    + COVID-19 pakketje ontvangen met mondkapjes, doekjes, handschoenen, gel etc.
    + Disco-douche!
    + Dicht bij opstappen watertaxi.

    Minpunten:

    - Je zou kunnen zeggen dat de kamers iets wat klein zijn.

    => 1 woord: Memorable. Dit is tevens ook het doel van het hotel. Hotel van te voren gemaild met vragen, bijv met betrekking tot parkeren. Zelf hebben ze geen parkeergelegenheid, maar begin van het eiland hebben ze een contract met een parkeergarage met korting. Hotel heeft alles voor ons geboekt m.b.t. parkeren.

    Mooie kamer met balkon met uitzicht op de stad. Hotel ligt buiten de toeristenplekken (bij het station), waardoor eten rond het hotel zeer prijsvriendelijk is en niet te druk. Maar met de watertaxi of te voet ben je zo op het San Marcoplein.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zeer tevreden en we komen zeker terug. Begin zitten twijfelen hotel op het eiland of voor het eiland. Gekozen uiteindelijk op het eiland, om zo 's avonds toch op het eiland te kunnen blijven eten en Venetië bij nacht te zien. Geen spijt van achteraf.
    Hotel doet alles voor je, reserveert parkeren, geeft suggesties voor eten 's avonds en maakt reserveringen. Geeft lokale tips, om niet toeristenprijzen te hoeven te betalen. 2 woorden: Memorable experience.

    Aangegeven bij het hotel dat het onze trouwdag was, kregen een bubbelend cadeau op de kamer ;)
     
    ErwinLansing, TimH, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Best Western Plus Hotel de Capuleti - Verona

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond. Standaardkamer geboekt upgrade gekregen naar Superior kamer. Gratis ontbijt door Diamond status. Tevens 500 punten, welkomstgeschenk hebben ze niet.

    Hotel was gekozen om omgeving te ontdekken, 1 dag.

    Goede & slechte punten:

    ++ Parkeren gratis voor het hotel (met de parkeerkaart van het hotel, beperkte plekken).
    + Centrale ligging, loopt zo de stad in.
    + Ruime kamers met een klein balkonnetje.
    + Goed ontbijt
    + Disco douche

    Minpunten:

    - Geen badjassen, slippers etc standaard bij de kamer. Wil je dit erbij, 5 euro.
    - Airco wordt bediend door de receptie, dus als je een aanpassing wilt moet je de receptie bellen.
    - Niet het toilet doortrekken als je staat te douche, zit op dezelfde leiding... (auw)

    => Nooit eerder bij een Best Western geslapen, Diamond Status verkregen door status match. Boeken vooraf was drama, zoveel keuzes en elke website van Best Western heeft eigen promo en flexible rates. Klantenservice was ook niet echt behulpzaam. Zelf uiteindelijk keuze gemaakt en misschien meer betaald dan nodig was.

    Binnenkomst vriendelijk maar zakelijk onthaal, kamer was klaar voor de incheck tijd. Ruime en schone kamer met een klein balkonnetje dat uitzicht gaf op de achterkant van het hotel. Voor het ontbijt moesten wij een kaart invullen, wat we wilde bestellen voor het ontbijt. Ontbijt was in de eetzaal (COVID-19 maatregel). 5 euro meer was eten op de kamer. Ontbijt was zeer goed verzorgd, als je extra wilde bestellen kon dit ter plaatsen.

    Binnen 10 minuten loop je naar de Arena. Veilige buurt waar je 's avonds gewoon kan rondlopen. Met de auto ben je snel weer de stad uit.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Prijs/kwaliteit, upgrade gaf meer kwaliteit aan de prijs (160 euro, flexi). Goede ligging van het hotel, schoon en grote kamer. Alles is op loopafstand te doen van het hotel en was blij dat hotel in de mail had aangegeven dat het mogelijk is om gratis te parkeren in de straat van het hotel met de parkeerkaart van het hotel.

    Tip van het hotel om te eten: Pizzeria Leon D'Oro, Prijs/kwaliteit zeer goed, mooie tuin, reserveren wel handig als je later komt -> huisgemaakte tiramisu is een must-have!
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2021
    ErwinLansing, lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  19. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Hotel NH Trento

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    NH Gold Member. Standaardkamer geboekt upgrade gekregen naar Junior Suite New Style met Terras en Uitzicht. Reward flesje water op de kamer.

    Hotel was gekozen om omgeving te ontdekken, 2 dag.

    Goede & slechte punten:

    ++ Personeel, loyaal en meedenkend
    ++ Modern hotel, geopend in 2015.
    + Voldoende parkeerplaatsen onder het hotel.
    + Makkelijk de snelweg op.

    Minpunten:

    - Geen!

    => Hotel uitgezocht om te kunnen wandelen in de omgeving, maar ook Trento te kunnen bezoeken. Bij binnenkomst een zeer vriendelijk verwelkoming bij de receptie. Receptie brengt je ook naar de lift toe en denkt met je mee. Zeer gewillig je te helpen en wilt je ook niet laten wachten. In Trento kan je een Trentino Guest Card krijgen, receptie gaf aan het in orde te maken en dat we het later konden ophalen.

    Kamer was groot, schoon en modern, mega balkon met uitzicht. Was de beste kamer met uitzicht (volgens de receptie), en dit was zeker niet gelogen. Ruime plekken om kleding/spullen op te ruimen. Badkamer was modern en bed uitstekend!

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Prijs/kwaliteit, upgrade gaf zeker waar voor zijn geld. (100 euro p.n.). Personeel is zeer klantgericht, vriendelijk en behulpzaam, daar kunnen veel hotels nog wat van leren. Hotel ligt 15 minuten lopen uit de stad, dat kan voor sommige wel een min punt zijn. Hotel zullen wij zeker opnieuw boeken als we richting Trento en omgeving gaan.
     
    ErwinLansing, lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  20. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Hotel Ibis Innsbruck

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt en gekregen. Dit hotel heeft maar één type kamer. Vriendelijke ontvangst met coupon voor welkomstdrankje.

    Hotel was gekozen om omgeving te ontdekken, 3 dagen.

    Goede & slechte punten:

    ++ Centraal in de stad
    + Parkeergelegenheden onder het hotel
    + Grote kamers voor een IBIS hotel.

    Minpunten:

    - Ligt aan het station, drukte op straat hoor je bij een raam open. (Gelukkig is er airco).
    - Punten Accor konden niet worden ingeleverd...
    - Kamerprijs boeking (lager) en kamerprijs bij afrekenen (hoger) waren niet hetzelfde, dus let hier wel op bij uitchecken...

    => Hotel ligt midden in de stad aan het station. Goed bereikbaar met de auto en hotel heeft voldoende parkeergelegenheid onder het hotel. Snelle check-in, grote kamer met uitzicht op het station. Binnen 10 minuten ben je midden in de stad. Genoeg eetgelegenheden rondom het hotel, daarnaast kan je met het OV ook alle kanten op.

    Je kan ook weer snel de stad uit, om de omgeving te ontdekken.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Prijs/kwaliteit, grote kamer midden in de stad ( onder de 100 euro) is prijs/kwaliteit helemaal top! Je krijgt wat je voor betaald bij een IBIS. Zeer goede douche en een goed bed. Als ik terug zou gaan naar Innsbruck en dit is mijn prijsrange, prima hotel!
     
    lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina