Naam hotel:
Hilton Düsseldorf
Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
Diamond. Upgrade naar een Executive Room. Concreet houdt dit in dat de minibar ingegrepen is.
Er waren overigens nog voldoende suites te boeken.
Naast de upgrade gratis ontbijt en in de avond twee gratis drankjes met hapjes in de bar.
Goede & slechte punten:
+ De hapjes in de bar als lounge vervanging waren van degelijke kwaliteit. Ook vrij veel vond ik.
+ Ontbijt (buffet) prima: behoorlijk veel keuze en kwaliteit ook goed.
- De check in was kil. De pin terminals werkten niet maar mijn creditcard (ik dus) kreeg min of meer de schuld. Als gast zou ik het niet hoeven merken dat men geïrriteerd is. Ook geen enkele hulp aangeboden met koffers etc.
- Attent dat men vroeg of we ook een baby badje wilden. Maar we kregen een volwaardig extra bed. Daar heb je niets aan met een baby en bovendien was de - toch al schaarse ruimte - nu volledig benut.
- Door bovenstaande was de kamer oncomfortabel klein, maar vooral oud;
- De badkamer is echt niveau Madurodam.
Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
Tsja zo'n eerste indruk maakt me niet al te vrolijk (na veel gesjouw met koffers, beetje onbeschofte check in en geen ruimte op de kamer). De evening social en ontbijt maakten het alles overziend wel weer goed en dus ben ik wel tevreden.
Mocht ik weer eens naar Düsseldorf Airport moeten dan kies ik toch gewoon voor Maritim hotel, Sheraton of het Novotel waar
@Fripsmaster positief over is: ik was nu toch 60 euro kwijt aan taxikosten (inclusief tip).
En mocht ik voor de stad komen dan zijn we veel goede alternatieven die gunstiger gelegen zijn. Kortom, kleine kans dat ik weer kom.
Klik om te vergroten...