Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Bedankt voor de review, ik overnacht hier vrijdag! Heb je die kamer aangegeven bij je check in? Dan probeer ik ook dit uitzicht te krijgen ;)
     
    Peter02 vindt dit leuk.
  2. Peter02

    Peter02 Blue Tier

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Heb vooraf in de app mijn kamer geselecteerd omdat ik sowieso niet in aanmerking zou komen voor een eventuele upgrade, die hier natuurlijk ook niet super speciaal is. Het was kamer 511. Denk dat de laatste 5 kamers aan de achterzijde een vergelijkbare view geven. :)
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  3. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Holiday Inn Eindhoven
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold via Hotels.com, maar geen voordelen hier.

    Goede & slechte punten:
    + Ruime kamer
    + Heeeeel vriendelijke personeel
    + ontbijt tijdens covid
    + Parkeren

    - Ondanks vernieuwd kamers nog steeds verouderd.
    - ijskoud in de kamer en nauwelijks warm te krijgen (ook niet na klagen)
    - 1980 TV met korrelig beeld.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee denk het niet. Lokatie en parkeren is wel heel makkelijk. Ik verbleef hier omdat dit makkelijkste is om te verblijven voor een bezoek aan Hasselt, Be. Belgie kun je bezoeken voor 48 uur zonder Covid test, dus hiervoor gekozen. Vorige keer Vd Valk Eindhoven uitgeprobeerd, maar dit hotel vind ik op het moment niet leuk.
    Nacht erna in Holiday inn Hasselt verbleven hetgeen WEL een aanrader is!
     
    Tim82, MoonJ, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Holiday Inn Hasselt
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold bij hotels.com, maar geen voordelen bij dit hotel

    Goede & slechte punten:
    + kamers zijn leuk, gezellig en fris.
    + Qpark garage onder het pand, dus prima parkeren
    + aan leuke zijde van het centrum bij de jachthaven met leuke restaurants en winkels.
    + zeer vriendelijk personeel
    + ontbijt to go icm covid
    + goed restaurant

    - Temperatuur misschien, was wel erg warm. Maar zon had er ook tot laat in de kamer gestaan.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja zeker. Wat een verademing tov de nacht ervoor in Holiday Inn Eindhoven. Dan is Eindhoven echt een oud en versleten hotel.
     
    Peter02, lloydje33 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Dank! Dit hotel heb ik wel een paar keer overwogen om in de omgeving rond te touren en bijv. een dagje Maastricht/Valkenburg mee te pakken.

    Goed om te horen dat dit hotel de moeite waard is, met IHG punten vaak een goede deal ook. Het beeld van Holiday Inn Eindhoven ook heel herkenbaar :).
     
    VinceG vindt dit leuk.
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Ja verwacht niet teveel van Hasselt hoor. Al is het best een leuk plaatsje. Maar de omgeving is zeker mooi!
    Er is ook een Park inn en een Radisson Blu. Heb vorige keer in Radisson Blu verbleven en dit is ook wel OK. Maar Holiday Inn was zeker beter. Vooral de nieuwe kamers!
     
    lloydje33 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  7. Peter02

    Peter02 Blue Tier

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Dankzij @VinceG hierboven (dank daarvoor!) ontdekt dat we toch naar Belgie mogen zonder test, maar maximaal 48 uur. Daarom afgelopen week nog een nachtje over de grens geweest en Antwerpen + Brussel (met de trein) bezocht.

    Naam hotel: Hampton by Hilton Antwerpen Centraal

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold. Kamer upgrade van Queen naar King room (180cm bed ipv 150cm en iets ruimere kamer), gratis drankje per persoon. Geen flessen water gekregen. Hier vervolgens ook niet om gevraagd omdat kraanwater prima te drinken was.

    Goede & slechte punten:
    + locatie was voor ons perfect, direct naast het centraal station en vanaf hier zo de stad in. Hilton Old Town is natuurlijk nog mooier gelegen, maar zelf kan ik uren naar het station in Antwerpen staren, waarschijnlijk de mooiste die ik ooit gezien heb.
    + Hotel ziet er erg modern en fris uit, leuke lobby en m.i. mooier ingericht dan Schiphol en Bijlmer Arena.
    + De Luikse/Brusselse (welke is het nou?) wafels bij het ontbijt.. Vers, warm en diverse toppings mogelijk. Heerlijk. Verder was het ontbijt ook goed met ruime keuze en nog steeds hete koffie bij aankomst op de kamer. Dat is bij andere Hiltons wel eens anders geweest.

    - Kamer stond in de zon, waardoor het erg warm was aan het einde van de dag. Er was gelukkig wel een prima klimaatsysteem..
    - Voordeur is standaard gesloten waardoor je moet aanbellen om binnen te mogen. Dit omdat er geen zicht is op de voordeur vanaf receptie. Logisch, maar toch iets minder persoonlijk. Hierdoor ook geen begroeting als je naar je kamer teruggaat, want de receptie wordt standaard overgeslagen.

    / parkeren zou voor 15 euro per nacht moeten kunnen, echter geen idee waar. Ons vertrek zou middenin de spits zijn, daarom vooraf al gekozen om gratis bij P+R Luchtbal te parkeren. Vanaf hier in 20 minuten in de stad met de metro (5 euro retour p.p.) Nadien ben je vanaf deze P+R binnen 2 minuten op de snelweg aan bovenzijde Antwerpen.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja! Leuke stad voor een nachtje weg, prima service en goede prijs.
     
    Tim82, MoonJ, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Even een stom vraagje: hoe kan je in de Hilton app van te voren je kamer selecteren? Of kan dat niet bij alle vestigingen? Ik heb een boeking staan bij Hilton Garden Inn in maar zie nergens de optie. Eerste keer dat ik de app gebruik dus moet nog alle features uitvogelen haha.
     
  9. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Dit kan vanaf de e-check in, meestal de dag voor aankomst.
     
    MoonJ en Peter02 vinden dit leuk.
  10. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Hilton Garden Inn Bordeaux
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond
    Upgrade naar King Junior Suite, 3 water en een gratis drankje uit de Grab&Go corner

    Goede & slechte punten:
    + kamers zijn leuk, gezellig en fris.
    + nieuw hotel
    + Geweldig bed
    + bereikbaarheid
    + Receptionistes erg vriendelijk en perfect engels. (Spreek wel Frans, maar probeer het graag uit :D)

    - omgeving is een beetje vaag. Stationsgebied is in ontwikkeling en wordt zeer veel nieuw gebouwd. Veel kantoren en appartementen complexen. Maar nog wel probleem van stationsgebied. (prostituees voor de deur in het weekend)
    - Maar 17 parkeerplaatsen in de garage (dus reserveren!)
    - TV met 8 France zenders, CNN en CNBC, maar verder geen connectiviteit. (ook geblokkeerd ivm "veiligheid")
    - communicatie kan beter
    - Kamers even zijde kijken uit direct op een kantoorpand. Behalve de junior suites want dit zijn hoekkamers.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ligt eraan wat het doel is van mijn bezoek. Voor een weekendje of stopover is het prima. Maar sommige gebreken waren wel irritant. Met een avondklok, dus veel tijd doorgebracht in de kamer en dan vind ik het wel irritant dat je een TV niet normaal kan gebruiken. Men was ook niet bereid dit aan te passen.
    Het ontbijt werd geserveerd in een tasje. Op zich prima, maar zeer beperkte keuze en de jongeman die het serveerde zweette als een Otter en stond zijn zweet continu met zijn handen af te vegen en ging vervolgens door met serveren zonder zijn handen te wassen. Heb hem de eerste ochtend erop attent gemaakt en toen wastte hij zijn handen. Tweede ochtend deed hij het gewoon weer, dus hardleers. Zou ik normaliter ook wat van zeggen als we geen Covid hebben....Gewoon smerig.
    Op zicht ligt het hotel best wel buiten het centrum, maar ben niet vies van een goede wandeling.
    Dus vraag een kamer aan de even zijde anders kijk je vanuit bed het kantoorpersoneel aan!
     
    Tim82, Ruut, MoonJ en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Vraagje: Iemand ervaring met Hotel Merici? Zit er naar te kijken voor een weekend, benieuwd of iemand hier al is geweest! :)
     
  12. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Intercontinental Estoril-Cascais
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Amex Platinum: FHR-boeking
    Upgrade van Deluxe kamer naar Junior Suite met Ocean View (3 categorieën, gratis ontbijt, 100 usd credit, early check-in, late check-out, welcome gift bestaande uit gebakjes en fruit

    Goede & slechte punten:
    + prachtige kamers met geweldig uitzicht
    + kleinschalig met slechts 60 kamers
    + uitstekend, oprecht vriendelijk personeel met pro-actieve conciërge-service: we arriveerden op zondagavond met een gezelschap van 4 personen, in Portugal zijn de restaurants in het weekend gesloten, er werd voor ons een speciale kamer zonder bed maar met een dinarsetting geprepareerd zodat we toch konden dineren met een geweldige butler erbij.
    + geweldig a la carte ontbijt met luxe, verse items
    + ondanks Amex FHR mogelijk om IHG punten te sparen

    - buitenzwembad was aan de koude kant (niet verwarmd)
    - binnenzwembad en spa tot 20:00 geopend

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja!
     
  13. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Penha Longa Sintra, a Ritz-Carlton resort
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Amex Platinum: FHR-boeking, Bonvoy Gold
    Upgrade van Junior Suite naar Executive Suite met geweldig uitzicht over het reservaat, gratis ontbijt, 100 usd credit, early check-in, late check-out, welcome gift bestaande uit pastel de nata

    Goede & slechte punten:
    + geweldige historie van het hotel (klooster), als je er verblijft vraag zeker om een rondleiding!
    + het reservaat dat op het hotelterrein gelegen is met flora, fauna, mooie wandelroutes, golfbaan, etc.
    + super bedden
    + super ontbijt
    + conciërge service zeer responsive en pro-actief, niets is ze te veel
    + gratis valet-parking

    - buitenzwembad was gesloten en in verbouwing zonder dat dit van te voren werd aangegeven
    - kamer voelen luxe aan maar zijn enigszins gedateerd, bv. terug te merken in de badkamer, matige douche (geen regendouche)
    - alle restaurants zijn Michelinrestaurants dus de 100 usd Amexcredit is snel op

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, een uniek verblijf!
     
    Timo, Tim82, ErwinLansing en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Sofitel Legend The Grand Amsterdam
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    ALL Gold
    Upgrade van Luxury Room naar Imperial Suite (4 categorieën, zeer genereus), fles goede champagne op de kamer bij aankomst (waarschijnlijk omdat het ons 2e verblijf was in dit hotel), early check-in, late check-out, welcome drink

    Goede & slechte punten:
    + geweldige suite, volgens de butler sliep Michael Jackson altijd in deze suite als hij in Amsterdam verbleef, een prachtige badkamer met hamam, vrijstaand bad, heerlijk bed en ruime woonkamer, heel fijn voor het roomservice-diner.
    + het badritueel met reageerbuisjes met een persoonlijke brief met uitleg over de geweldige producten
    + de butler-en conciergeservice was 24/7 van ongekende klasse, zelfs 's nachts
    + valetparking voor Amsterdamse begrippen aantrekkelijk geprijsd (40 euro)
    + rondleiding door het hotel met uitleg over haar geschiedenis (voormalig Stadhuis van Amsterdam en Prinsenhof)
    + super ontbijt

    - geen!

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, wat mij betreft met uitstek het beste hotel van Amsterdam en qua serviceniveau een van de beste hotels waar ik wereldwijd in heb verbleven. Een pareltje van Accor.
     
    Timo, Nielsdejongen, ErwinLansing en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Heb je de wandschildering van Karel Appel in café Roux (voormalige bedrijfskantine) ook gezien en het bijbehorende verhaal gehoord?
     
  16. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    @STK9 living the good life zo te lezen :cool:
     
    STK9 en lloydje33 vinden dit leuk.
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Naam hotel: Mercure Groningen

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen?
    Accor Gold; ik kreeg ipv een standaard kamer de privilege kamer op de bovenste etage. Geen welkomst attentie op de kamer, maar misschien doet Mercure dat nooit? Wel gratis minibar waar naast fris ook een klein flesje witte en rode wijn en een blikje bier in stond. Dat is dan weer fijn!

    Goede punten:
    +Makkelijk bereikbaar met auto of de bus uit de stad.
    +De gratis minibar
    +De kamer had veel meer toiletartikelen dan normaal in een mercure, bv tandenborstelkit, extra bodylotions, zeepjes etc.
    +De hele beleving was gewoon in orde, niet perse te beschrijven maar had gewoon een prettig gevoel bij/in dit hotel.

    Minpunten:
    - Het gebouw is denk wat ouder, in mijn studietijd stond het er al; daardoor bv verwarmingsbuizen door de kamer die soms tikken, gebrom vanaf het dak van (ik denk) een airco installatie. Vrachtwagens op de A7 hoor je enigzins in de kamer.
    - Als je een lager gelegen kamer hebt, zeg t/m de 4e etage, dan kijk je aan 3 kanten uit op de laadperrons van het aanpalende congrescentrum Martiniplaza, een erg depirmerend uitzicht heb je dan. Op de bovenste etage is een best aardig uitzicht over de stad.

    Zou ik er nog eens komen?
    Jazeker, als ik in de buurt ben zeker. Heb tegenover het hotel gewerkt 15 jaar terug, en was altijd al eens benieuwd naar hoe het er zou zijn om er eens te overnachten. Dat bleek prima te zijn!
     
  18. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Indigo Dubai Downtown
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Platinum Elite, upgrade naar King Bed Junior Suite, voucher voor 2 drankjes (wijn is niet aan te raden in het hotel) en late check-out.

    Goede & slechte punten:
    + Hotel hangt vol met moderne kunst en het heeft mooie moderne uitstraling
    + Personeel is super vriendelijk
    + Ze bieden een PCR test op de hotel kamer aan voor de terugreis
    + Uitstekend restaurant met lekkere koffie bij het ontbijt
    + Dichtbij Dubai Mall

    - Zwembad is wat aan de kleine kant
    - Glazen buiten op het terras waren van plastic
    - Dichtbij de snelweg en deze hoor je ook op de kamer (helemaal als de supercars voorbij racen)

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Waarschijnlijk wel. De prijs kwaliteitsverhouding was meer dan goed. Het is een nieuw modern hotel met alle faciliteiten die je nodig hebt. Een gym, yoga ruimte, massages, zwembad, verschillende bars en een restaurant. Het ligt op nog geen 5 minuten van de Dubai mall en ca. 15 minuten van La Mer en de luchthaven. Wil je aan het strand liggen dan is dit uiteraard niet de beste optie maar om Dubai te ontdekken is het een meer dan uitstekende optie.
     
    jphorn, ErwinLansing, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Naam hotel: Hilton The Hague

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Diamond

    + Upgrade naar Family Suite;
    + Fles water;
    + Gratis ontbijt;
    + Executive Lounge toegang;

    Goede & slechte punten:

    + Ligging in centrum;
    + Uitstekend personeel. Heel vriendelijk en ook echt iedereen. Top!
    + Mooie upgrade, moest hier wel naar vragen (in eerste instantie Executive Kamer, die m.i. geen toegevoegde waarde biedt);
    + Ontbijt is erg goed, geen buffet maar de avond vooraf bestelling doorgeven. Is wel in het restaurant;
    + Lounge is weer open. Althans, een aparte ruimte in het restaurant. Prima oplossing en goed uitgevoerd.

    - Kan eigenlijk niets bedenken. Wellicht het feit dat kamers onder de family suite allemaal geen "echte" koffiemachine hebben. Voor een vijfsterren hotel eigenlijk ongehoord.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Jazeker. In combinatie met de Hilton perks is het veruit de beste keuze voor Den Haag in mijn optiek.

    Indien je nog wat foto's van het verblijf wilt zien, ik heb hier een verslagje geschreven.
     
    VinceG, lloydje33, Daan3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.311
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel: Movenpick Den Haag

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Gold

    + drankje
    + late check-out
    + kleine presentjes bij de check-inen macaroons op de kamer

    Goede & slechte punten:
    + in het centrum van Den Haag, ik kon vanuit mijn kamer Paleis Noordeinde zien
    + goed bereikbaar met OV
    + ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel
    + mooi uitziend restaurant
    + fijne kamer en lekkere douche

    - Geen slechte punten. Er was een ontbijtbuffet, niet uitgebreid maar wel heel erg lekker. Plus je kon parkeren in het hotel voor €25 per verblijf.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Jazeker! Bovendien met de lopende ALL acties scoorde ik hier meer dan 2000 punten, dus dat is mooi €40 terugverdiend.
     
    lloydje33, Tim82, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina