Phillipines airlines

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Sanne von Kriegenbergh, 28 dec 2014.

  1. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.204
    Trofeepunten:
    448
    Iemand ervaring met het Business Class product van Phillipines airlines? Mogelijk wil ik ze vliegen vanaf HKG naar Dubai...
     
  2. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb ze alleen gevlogen op een paar binnenlandse routes in de Filipijnen (omdat dat maar drie tientjes ofzo scheelde met economy én je er Etihad Guest miles voor kreeg ;)). Die binnenlandse vluchten stelden niet veel voor (wel 'echte' business class stoelen en dus niet economy met lege middenstoel). Maar dat is niet vergelijkbaar met lange afstand helaas...

    Wat ik na een beetje zoeken begreep, is dat ze op de Boeing-vloot angled lie-flat stoelen hebben en op de Airbus-vloot van die oude recliner stoelen. Ik zou het daar dus een beetje vanaf laten hangen!
     
  3. Kris C.

    Kris C. Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Tip, boek economy. Bij inchecken zijn er altijd upgrades naar business voor een goede prijs. De Economy comfort )of hoe die ook heet, is vrij goed en ik heb bijna altijd een hele rij voor mezelf... kan dan lekker languit liggen. De business is vergelijkbaar met de oude KLM business.
     

Deel Deze Pagina