Ik heb de volgende vraag Ik moet volgende maand in Abu Dhabi en Shanghai zijn. Nu zat ik een beetje te spelen en dacht het volgende: ik boek ams - cdg rt // AF of KLM cdg-mnl rt (cdg-jed-mnl) // SV Jed-abu dhabi rt Graag zou ik op de heenweg een stop van 2 of 3 dagen maken in JED om naar Abu dhabi te vliegen. In hoeverre is het mogelijk om in JED over te stappen? Stel naar jed is met SV en van jed rt naar abu dhabi met etihad? zelfde terminal plus geen probleem met overstap visum?
Voor zover ik weet geeft Saudi Arabie geen toeristenvisums af. En wat wil je er? Ben er voor werk een paar keer geweest en er is werkelijk waar geen h*l te beleven! Beter spendeer je je tijd en geld in de UAE. Stuk meer te doen, stuk vriendelijkere mensen, en lekker een biertje of wijntje 's avonds bij het eten! Grt Alex
business class deal is met saudia via jed. ik hoef daar ook niet uit maar enkel overstappen naar abu dhabi en terug aangezien de business class daar heen 2x zo duur is
Ah zo doende. Ja dan is het een optie. Saudi airlines is een prima maarschappij. Jeddah airport is verschrikkelijk maar als je met Saudia vliegt heb je wel de beste terminal te pakken.