Overstappen op JED?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door high_class, 24 feb 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb de volgende vraag

    Ik moet volgende maand in Abu Dhabi en Shanghai zijn. Nu zat ik een beetje te spelen en dacht het volgende:

    ik boek ams - cdg rt // AF of KLM
    cdg-mnl rt (cdg-jed-mnl) // SV
    Jed-abu dhabi rt

    Graag zou ik op de heenweg een stop van 2 of 3 dagen maken in JED om naar Abu dhabi te vliegen.

    In hoeverre is het mogelijk om in JED over te stappen? Stel naar jed is met SV en van jed rt naar abu dhabi met etihad? zelfde terminal plus geen probleem met overstap visum?
     
  2. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Voor zover ik weet geeft Saudi Arabie geen toeristenvisums af. En wat wil je er? Ben er voor werk een paar keer geweest en er is werkelijk waar geen h*l te beleven!

    Beter spendeer je je tijd en geld in de UAE. Stuk meer te doen, stuk vriendelijkere mensen, en lekker een biertje of wijntje 's avonds bij het eten!

    Grt
    Alex
     
    high_class vindt dit leuk.
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    business class deal is met saudia via jed. ik hoef daar ook niet uit maar enkel overstappen naar abu dhabi en terug aangezien de business class daar heen 2x zo duur is
     
  4. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ah zo doende. Ja dan is het een optie. Saudi airlines is een prima maarschappij. Jeddah airport is verschrikkelijk maar als je met Saudia vliegt heb je wel de beste terminal te pakken.
     
    ErikBenjamin, Flying doc en high_class vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina