Overstappen CDG-ORY

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door high_class, 26 jun 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb een award ticket geboekt ams-cdg en vervolgens van ory verder. Nu lees ik van alles, maar vroeg ik mij af of je als Elite+ nog een soort van speciale behandeling krijgt? Of is het gewoon een kaartje kopen en achteraan in de rij van de bus?
     
  2. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Volgens mij is het een flyingblue Gold en Plat perk en niet een STE+ perk.

    Dus Flying blue gold en plat krijgen een gratis bus transfer.
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Sinds afgelopen mei wordt de busdienst niet meer door AF zelf uitgevoerd, maar door een derde partij, lebusdirect. Voor zover ik weet krijgen FB Gold en Platinum leden nog steeds gratis transfers (staat nog op de FB site) maar het even dubbelchecken kan geen kwaad via Twitter.
     
    high_class vindt dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik had dit ook al gevraagd aan AF op Twitter twee maanden geleden. Dit was hun antwoord:

    "Hello, thanks for your DM! As per Les Cars Air France T&Cs, Flying Blue Elite passengers are not required to pay for tickets on the shuttle service connection CDG to ORY. Upon arrival at CDG, please make your way to the transit desk, present your card and you will be issued a free ticket that must be handed in to the driver. Please let us know if further info is required. Thank you!"
     
    FlyRicky, high_class en Flying doc vinden dit leuk.
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    vergeten een update te geven: Wij kregen als Plat een gratis ticket na deze op te halen bij de transfer desk.
     
  6. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Je moet wel je gold of plat kaart tonen. Reizigers op een award die niet zelf gold of plat zijn moeten gewoon betalen.
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Dit is dus niet waar. Ik heb zelf een plat status, maar mijn vriendin die op een award ticket via mij reisde kreeg dus ook een gratis ticket. Zelfs is ze silver bij FB
     
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Kon op mijn kop gaan staan, maar zonder het laten zien van een goldkaart geen ticket.. Tot voor kort stond ook vermeld op de website van AF dat laten zien van je kaart verplicht was, heb dus geen klacht ingediend. Maar zoals ik al in een ander topic schreef, de websites zijn veranderd, ik kon meer voorwaarden niet meer terugvinden.
     

Deel Deze Pagina