OTA: Otel.com

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door high_class, 18 apr 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Aangezien er vaker vraag is naar of een OTA betrouwbaar is een misschien een persoonlijke review beter is dan een anonieme Trustpilot recensie, hier een topic over OTEL.COM.

    Trustpilot: Gemixte reviews. Over het algemeen 7.8/10 uit 1600+ reviews.

    Ik heb besloten het met 2 boekingen te testen. Opvallend is dat bij beide de AMEX fraude preventie een melding geeft. Waarschijnlijk omdat het een Turks bedrijf betreft. Op deze melding naast is het een zeer keurige site en helderder dan de meeste andere boeking sites (totaal prijs plus prijs per nacht).

    Nu hopen dat mijn boeking echt bestaat wanneer ik voor de deur van het hotel sta.


    Bonus: Voor de *extreme couponers/rebaters* via topcashback verschijnt het bedrag vrij snel in het overzicht. Nog voor de stay daadwerkelijk heeft plaats gevonden.
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Heb via otel.com met 7% kortingscode een Holiday inn in Kaapstad geboekt vorig jaar. Gewoon goed gegaan hoor.
     
    high_class vindt dit leuk.
  3. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Als je via een OTA boekt ontvang je geen IHG punten, of maal je hier niet om?
     
  4. Maan

    Maan Guest

    Ik houd niet van IHG, hoefde geen punten, was ook maar 40 euro voor een nachtje!
    Achteraf had ik liever het hilton geboekt voor 60 euro direct bij hilton maarja haha :p
     

Deel Deze Pagina