OSL - DPS - Sky Team voor +/- €1800

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door frequent_nomad, 21 mei 2018.

  1. frequent_nomad

    frequent_nomad Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Beste allen,

    Ik dacht ik deel deze want het levert behoorlijk wat XP en miles op voor een redelijke prijs. Niet top top maar toch een dergelijke deal. Ik heb vanmiddag naar verschillende datums gekeken en deze zijn nog steeds beschikbaar voor +/- €1800 pp.

    M´n vrouw en ik waren op zoek naar een mooie bestemming waar je met Sky Team wat XP/miles kan verdienen. Dat is ook vaak de reden waarom we vaak long-haul via CDG vliegen, doordat we een extra MEDIUM leg er bij krijgen (reden 2, eten op AF is aanzienlijk beter dan bij KLM, niet dat KLM slecht is). Uiteindelijk hebben we een mooie ticket gevonden die ik met jullie wilde delen (indien iemand op zoek is naar een mooie XP boost).

    Gezien we op zaterdag 15 September de marathon van Oslo lopen (mooie kans voor ons om weer goed in shape to komen en daarna een korte relaxing holiday in te plannen) maar... wat meer interessant is dat we daarna 150XP/35k+ FB miles verzamelen met een mooie vluchtcombo in discounted business class naar DPS, via AMS en XMN. Het is KLM voor stuk OSL-AMS-XMN en daarna nog met 737 van Xiamen Air naar DPS (wat een extra LONG 1 vlucht is). Uiteindelijke levert dit ons het volgende op:

    upload_2018-5-21_20-20-47.png

    Summary van de vluchten:
    OSL - AMS - 15XP one-way
    AMS - XMN - 36XP one-way
    XMN - DPS - 24XP one-way

    Ik heb gekeken naar verschillende datums en soortgelijke tickets (wij hebben toevallig €1650 betaald) nog steeds beschikbaar zijn. Een mooie kans voor iemand die op zoek is naar een XP boost voor z´n FB account.

    Cheers,
    Tomasz
     
    Flying doc, beuse242, MdT en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina