Opties ticket wijzigen / no show

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Cite, 23 jun 2015.

  1. Cite

    Cite Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Beste allen,

    Een tijd geleden mijn enkele reis geboekt naar Barcelona bij KLM.
    De meest simpelste ticket ;-)

    Nu is het geval zo dat mijn hond moet worden ingeslapen, een nogal emotioneel gebeuren na 19 jaar samen, en ik wil daarom 1 dag later weg. Wilde wijzigen en leek te kunnen, kost wat maar 'maakt niet uit'... Echter op het eind kreeg ik de mededeling dat ik het niet kon wijzigen ivm de voorwaarden... En dat terwijl ik zo veel wil bij betalen!? Klopt het dat dat bij de meest simpelste tickets niet kan?

    En toen ging ik verder denken, als ik dan niet kom opdagen (want annuleren is ook niet mogelijk!?), wat gebeurd er dan? Krijg ik een boete? Zo ja, hoeveel is dat dan?
    (1 Dagje later.... zou me zoveel helpen...!! (sorry, even emotie ;-)) )

    Ik kom er niet uit wanneer ik zoek en surf enz...
    Alvast veel dank!!! :)

    Groetjes, Lydia
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Volgens mij zijn alle intra-EU tickets bij KLM wijzigbaar, met uitzondering van G. Dit zou dan een actietarief moeten zijn geweest.
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Als je een no show hebt word je terugwel vanzelf geannuleerd. Ik zou even contact opnemen met de social media service en de situatie uitleggen. Weet je welke brekingsklasse je hebt? Dit kan je makkelijk vinden door hier je gegevens in te voeren.
     
  4. Cite

    Cite Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Nou, het is toch gelukt!! Ik weet niet wat er mis ging maar toen ik het na een tijdje gewoon weer probeerde deed die het wel... Vreemd maar ik ben blij!
    Toch bedankt voor het lezen en de reactie :) ;-)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Gelukkig, sterkte in deze moeilijke dagen.:( Hopelijk had er geen Chinees mee te maken...
     

Deel Deze Pagina