Opinion Rewards Club

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door TMW89, 14 feb 2015.

  1. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Kreeg net een mailtje van Flying Blue met de uitnodiging om lid te worden van de Opinion Rewards Club.

    https://www.opinionrewardsclub.nl/

    Beetje nutteloze vragenlijsten invullen en miles verdienen :) Je krijgt 250 miles bij aanmelding en 100 miles per ingevulde vragenlijst.

    Eén probleem: de site werkt voor geen meter. Ik heb al 5 vragenlijsten ingevuld, maar mijn score blijft 0. M'n profiel kan ik ook eindeloos opnieuw invullen, maar dat onthoudt ie ook niet...

    En één van de vragen was of ik wel eens MSN Messenger gebruik :D

    Enfin, mocht het bij jullie werken: doe er je voordeel mee, het is in het principe een makkelijke manier om wat extra miles te sprokkelen.
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik gebruik het programma ook maar niet voor FB maar voor United, inderdaad nutteloze vragenlijsten maar makkelijk verdiende miles.
     
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik gebruik het ook, en het kan tot maximaal 5 dagen duren voordat de miles in je account verschijnen! Dus nog even wachten;)
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Op welke site kan dat voor United? Ik heb nu nog maar een luttele 7000 miles in MileagePlus staan, dus dit aantal een langzaam maar zeker een beetje aanvullen kan geen kwaad:p
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Aangemeld en al maar ik kan alleen nergens een vragenlijst vinden...
     
  6. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is op https://www.opinionrewardsclub.com/ maar je kan maar 1 keer registreren voor Opinion Rewards Club, dus als je de Nederlandse site al gebruikt voor FB, dan kan je niet meer registreren voor United. En via E-Rewards kan het ook zoals Kevin schreef.
     
  8. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Uhu, maar ik bedoel het overzicht op de site van Opion Rewards zelf. Ik heb al minstens 10 vragenlijsten ingevuld, maar volgens de 'teller' nog maar twee. Volgens mij tellen de vragenlijsten van Opinion Rewards zelf niet mee, alleen die waarvoor je naar een externe site wordt doorgestuurd. Beetje onduidelijk allemaal, maar de eerste 260 miles zijn in ieder geval in de pocket :)
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  9. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Eh 250 toch?
     
  10. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    250 voor de eerste die meetelde en 10 voor de tweede. Je moet wel echt van te voren een scherm krijgen met 'deze vragenlijst levert x miles op', anders kun je 'm net zo goed wegklikken, want dan ben je een kwartier naar logo's van cola en chips aan 't kijken voor niks :D
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  11. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Kan geen topic over e-rewards vinden, dus dan maar even hier:D
    Toen ik net naar de e-rewards website ging om een vragenlijst in te vullen, keek ik ook even onder het kopje 'rewards'. Daar kon ik gratis 500 FB miles claimen. Het is niet heel veel, maar toch mooi meegenomen!:p
     
  12. FB020

    FB020 Newbie

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    18
    Ik krijg ongeveer dagelijks een email met uitnodiging voor een onderzoek, klik op de link om vervolgens de melding te krijgen " helaas is er geen onderzoek beschikbaar" ?? Hebben meer mensen hier last van?
     
  13. Friso89

    Friso89 Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Hmm nee geen last van, maar wel last van de hoeveelheid mails die ik van ze krijg. Een keer per week een reminder is meer dan genoeg... niet 2x op een dag:confused:
     
  14. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Same here. Of er is dan een vragenlijst van 24 minuten voor 10 Miles. Niet echt lucratief.
     
  15. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Of dat je al 5 min met een vragenlijst bezig bent en dan toch niet tot de doelgroep blijkt te behoren.
     
  16. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Die heb ik laatst ook gehad, frustrerend. Miles krijgen is best leuk, maar relatief moet je er best wat tijd voor in steken voor weinig miles.
     
  17. veracotta

    veracotta Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Opinion rewardsclub zijn oplichters! Begin er niet aan!! Je wordt gelokt om steeds meer informatie te geven over welk bank je hebt, hoeveel je verdient etc. Je raakt steeds dieper in persoonlijke informatie.
    Na een aantal vragenlijsten te hebben ingevuld kreeg ik ook nog eens de melding dat het een verkeerde vragenlijst voor mij was! Ik ben erg boos hierover want zij hebben daardoor veel informatie over mij, en ik heb er helemaal niets voor gekregen!
     
  18. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Opinion Rewards verschilt daarin niet van de andere enquêteurs (e-Rewards). Ook wil het gebeuren dat je een enquete bijna helemaal hebt ingevuld en er dan een technisch mankement optreedt... weg tijd, geen miles. En via het contact formulier een klacht sturen heeft geen zin, want dan krijg je na een paar uur een non-delivery boodschap. Ik begrijp dat FB graag miles verkoopt aan bedrijven als dit, maar misschien moeten ze iets kieskeuriger zijn?
     
  19. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Zou FB ook nog geven om stukje integriteit in deze? Hoe borg ik dat mijn klanten in privacy niet geschaad worden? Hanteert Opinion Rewards bijv een bepaalde gedragscode?
     
  20. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Vast wel, maar er staat vast ergens in de kleine lettertjes dat Flying Blue niet verantwoordelijk is voor de inhoud van sites van derden.

    Overigens geef ik bij alle vragenlijsten in meerdere of mindere mate een draai aan de werkelijkheid. Ze hoeven niet álles te weten ;) Had overigens van de week wel een leuke test: ik moest zo snel mogelijk op enter drukken als ik het Ahold-logo voorbij zag komen en op een andere toets als het logo 'geen Ahold' was. 10 miles voor een paar keer op enter rammen, daar kan ik mee leven.
     

Deel Deze Pagina