Kreeg net een mailtje van Flying Blue met de uitnodiging om lid te worden van de Opinion Rewards Club. https://www.opinionrewardsclub.nl/ Beetje nutteloze vragenlijsten invullen en miles verdienen Je krijgt 250 miles bij aanmelding en 100 miles per ingevulde vragenlijst. Eén probleem: de site werkt voor geen meter. Ik heb al 5 vragenlijsten ingevuld, maar mijn score blijft 0. M'n profiel kan ik ook eindeloos opnieuw invullen, maar dat onthoudt ie ook niet... En één van de vragen was of ik wel eens MSN Messenger gebruik Enfin, mocht het bij jullie werken: doe er je voordeel mee, het is in het principe een makkelijke manier om wat extra miles te sprokkelen.
Ik gebruik het programma ook maar niet voor FB maar voor United, inderdaad nutteloze vragenlijsten maar makkelijk verdiende miles.
Ik gebruik het ook, en het kan tot maximaal 5 dagen duren voordat de miles in je account verschijnen! Dus nog even wachten
Op welke site kan dat voor United? Ik heb nu nog maar een luttele 7000 miles in MileagePlus staan, dus dit aantal een langzaam maar zeker een beetje aanvullen kan geen kwaad
Dat kan via E-Rewards, dat is weer iets anders dan Opinion Rewards Club. Voor United kun je je hier aanmelden: http://www.e-rewards.com/Enroll.do?...&asset_type=earn_every&launch_date=2013-08-23
Dat is op https://www.opinionrewardsclub.com/ maar je kan maar 1 keer registreren voor Opinion Rewards Club, dus als je de Nederlandse site al gebruikt voor FB, dan kan je niet meer registreren voor United. En via E-Rewards kan het ook zoals Kevin schreef.
Uhu, maar ik bedoel het overzicht op de site van Opion Rewards zelf. Ik heb al minstens 10 vragenlijsten ingevuld, maar volgens de 'teller' nog maar twee. Volgens mij tellen de vragenlijsten van Opinion Rewards zelf niet mee, alleen die waarvoor je naar een externe site wordt doorgestuurd. Beetje onduidelijk allemaal, maar de eerste 260 miles zijn in ieder geval in de pocket
250 voor de eerste die meetelde en 10 voor de tweede. Je moet wel echt van te voren een scherm krijgen met 'deze vragenlijst levert x miles op', anders kun je 'm net zo goed wegklikken, want dan ben je een kwartier naar logo's van cola en chips aan 't kijken voor niks
Kan geen topic over e-rewards vinden, dus dan maar even hier Toen ik net naar de e-rewards website ging om een vragenlijst in te vullen, keek ik ook even onder het kopje 'rewards'. Daar kon ik gratis 500 FB miles claimen. Het is niet heel veel, maar toch mooi meegenomen!
Ik krijg ongeveer dagelijks een email met uitnodiging voor een onderzoek, klik op de link om vervolgens de melding te krijgen " helaas is er geen onderzoek beschikbaar" ?? Hebben meer mensen hier last van?
Hmm nee geen last van, maar wel last van de hoeveelheid mails die ik van ze krijg. Een keer per week een reminder is meer dan genoeg... niet 2x op een dag
Of dat je al 5 min met een vragenlijst bezig bent en dan toch niet tot de doelgroep blijkt te behoren.
Die heb ik laatst ook gehad, frustrerend. Miles krijgen is best leuk, maar relatief moet je er best wat tijd voor in steken voor weinig miles.
Opinion rewardsclub zijn oplichters! Begin er niet aan!! Je wordt gelokt om steeds meer informatie te geven over welk bank je hebt, hoeveel je verdient etc. Je raakt steeds dieper in persoonlijke informatie. Na een aantal vragenlijsten te hebben ingevuld kreeg ik ook nog eens de melding dat het een verkeerde vragenlijst voor mij was! Ik ben erg boos hierover want zij hebben daardoor veel informatie over mij, en ik heb er helemaal niets voor gekregen!
Opinion Rewards verschilt daarin niet van de andere enquêteurs (e-Rewards). Ook wil het gebeuren dat je een enquete bijna helemaal hebt ingevuld en er dan een technisch mankement optreedt... weg tijd, geen miles. En via het contact formulier een klacht sturen heeft geen zin, want dan krijg je na een paar uur een non-delivery boodschap. Ik begrijp dat FB graag miles verkoopt aan bedrijven als dit, maar misschien moeten ze iets kieskeuriger zijn?
Zou FB ook nog geven om stukje integriteit in deze? Hoe borg ik dat mijn klanten in privacy niet geschaad worden? Hanteert Opinion Rewards bijv een bepaalde gedragscode?
Vast wel, maar er staat vast ergens in de kleine lettertjes dat Flying Blue niet verantwoordelijk is voor de inhoud van sites van derden. Overigens geef ik bij alle vragenlijsten in meerdere of mindere mate een draai aan de werkelijkheid. Ze hoeven niet álles te weten Had overigens van de week wel een leuke test: ik moest zo snel mogelijk op enter drukken als ik het Ahold-logo voorbij zag komen en op een andere toets als het logo 'geen Ahold' was. 10 miles voor een paar keer op enter rammen, daar kan ik mee leven.