Opgelet met Agoda cancellation policy

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door thom bauwens, 11 okt 2014.

  1. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Normaal boek ik zo veel mogelijk rechtstreeks bij het hotel, tenzij er elders een geweldige deal is.
    Dit maal kon ik niet rechtstreeks boeken tenzij telefonisch met het hotel in West-Papua...
    Dan maar de beste deal gezocht en gevonden bij Agoda, met gratis cancellation. Daar ik na een week of 2 van het hotel nog geen antwoord ontving op men vraag via FB, besloot ik toch een ander hotel te nemen.

    Groot was men verbazing omdat Agoda me 15US wou aanrekenen!! Ten tijde van de booking stond expliciet vermeld dat het gratis was! Na controle bleek dit nog steeds zo te zijn. Mailtje verstuurd naar Agoda waar ik zeer snel antwoord op ontving. Ik had inderdaad recht op gratis annulering, maar het systeem...je kent het wel die argumenten. Al bij al snel en correct afgehandeld. Maar ik adviseer toch een screenshot te nemen, daar er in de bevestigings mail niet staat welke jou cancellation policy is...
    "Gebaseerd op het kamertype, kan het zijn dat wij 15 USD administratiekosten (per boeking) in rekening brengen voor annuleringen"

    Na dit voorval werden de voorwaarden voor dit hotel aangepast en kost annulering 15US. Toeval?Automatisch? Dat laat ik in het midden.

    Opletten dus!
     
    Mike vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina