Op zoek naar 3.500 level miles voor eind van het jaar

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Peter070, 23 sep 2016.

  1. Peter070

    Peter070 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wie heeft de meest simpele en goedkoopste oplossing (bij voorkeur in het weekend)?

    Ik heb nu eerst 12 vluchten in Azië, waardoor ik bijna Platinum bereik.

    Gr.
    Peter
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    AMS <-> LHR in Bunsiness class levert 3750 level Miles op en is te doen als dagretour op een zaterdag of zondag. Kost 454 euro, maar is wel een optie die je in 1 dag kan uitvoeren.

    Weet niet of je een goedkoper bedrag ik je hoofd had :)
     
  3. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Mijn vrouw en ik hebben nog 1183 resp. 1319 level miles nodig voor Gold in 2017.
    Suggestions please !
     
  4. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Richting Moskou moet je een eind mee komen als je via Parijs gaat. Ik heb nu een zaterdag/zondag return in elkaar geknutseld voor 250 pp euro met 1142 miles. Als je hier wat mee speelt kan je hier wel wat leuks van maken.

    Screen Shot 2016-09-26 at 16.55.46.png
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2016
  5. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Overnachting op het vliegveld? Moskou heb je anders een visum nodig
     
  6. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Goed punt, dat had ik er inderdaad niet expliciet bij gezegd, maar zo had ik hem inderdaad wel bedacht. Je komt aan net na middernacht en je terug vlucht vertrekt om 7 uur 's ochtends.

    Als je overigens die vlucht 2x los boekt met een AMEX Silver of hoger dan hebben jullie beide je benodigde level miles voor dit jaar. Elke uitgegeven euro bij AF/KLM telt namelijk ook als level mile. Dit principe zou je ook kunnen toepassen als je voor volgend jaar een reis wilt maken en hem dit jaar al betaald.
     
  7. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
     
  8. bruring

    bruring Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb ook nog voor het eind van het jaar 6000 miles nodig om een hogere status te bereiken. Het lijkt me leuk om hiervoor een mileage-run te doen - van het aantal qualifying flights moet ik het niet hebben namelijk (dat zouden er 13 zijn).

    Ik heb al met de ITA Matrix gezocht, waarbij ik erachter ben gekomen hoe ik in bepaalde boekingsklassen kan zoeken. Is het ook mogelijk om met een bepaalde formule naar vluchten te zoeken (maakt niet uit waarheen/wanneer) met de hoogste miles per euro ratio?
     
  9. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Wat Tomassmit hierboven aangeeft 2 x in BC naar LHR is een optie, kost je ongeveer EUR 900,-.

    Qua segmenten is ook nog haalbaar hoor, je kan de al eerder beschreven DUS-IBZ run "FB Mileage runs (segmenten dan vooral)" thread doen op 26 & 27 november en 17 & 18 december, kost je ongeveer EUR 600,- voor in totaal 16 segmenten.
     
    high_class vindt dit leuk.
  10. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    AMS-FRA via CDG in KLM business class voor EUR 550 en 7500 miles, dit is allemaal in 1 dag te doen.

    Kan je mooi lunchen en dineren in Parijs!

    Sla je CDG 1 keer over op heen- of terugreis dan levert het 5625 miles op, maar je ticket wordt wel duurder.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina