Nieuwe buslijn KLM naar Gelderland

Discussie in 'Nieuws' gestart door Flying doc, 7 apr 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    haha zou je dan ook alleen los de bus kunnen boeken?
     
  3. PaddyPower

    PaddyPower Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Denk het niet, het is nu ook niet mogelijk om los de bus vanuit Antwerpen te boeken toch?

    Wel mooi voor een extra segment idd. :)
     
  4. Maan

    Maan Guest

    Beterrrrrrr!!! Vind ik leuk als nijmegenaar :D
    Kan alleen geen vluchten vinden op klm site maarja :D

    Edit: Waarschijnlijk is de trein net zo snel o.o''
    Ach ja :p :p
    Zou het denken jullie ook al gelden voor tickets die nu al gekocht zijn? :eek:
     
  5. EGTS

    EGTS Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben er ook erg blij mee! Sowieso al een voordeel dat als je door vertraging in het verkeer te laat op het vliegveld bent KLM je gratis omboekt :)
     
    Flying doc en tgrhuis12 vinden dit leuk.
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik heb het Facebook team al met het technische mankement geconfronteerd en zo komen bij me terug.
    Zit ondertussen zelf te kijken of er geen mooie EF ingeslopen is haha.
     
  7. Maan

    Maan Guest

    Beste Maan, kreeg je eerst “ja’ van ons te horen, vervolgens een “nee”, komen we nu weer bij je terug met een enthousiast “JA”
    We hebben snel intern overleg gehad en er is besloten om de passagiers die reeds geboekt hebben, alsnog de optie te geven om de bus toe te voegen aan de reservering. Graag ontvangen we dan ook je vluchtnummer, vertrekdatum en naam zoals geschreven staat op je ticket. Alvast bedankt!

    Heb ik ff gefixed!

    Edit:
    Wat een rot tijden van die bussen trouwens, met een middagvlucht ga ik echt niet om half zes s'ochtends de bus nemen lol
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2015
    Flying doc en Basjep vinden dit leuk.
  8. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    De bus is gratis.... en kan ik bijna bij mij voor de deur nemen. Dan lijkt Weeze plotseling ver weg!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
  10. tgrhuis12

    tgrhuis12 Newbie

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    Als ik lees dat het gewoon een klm-vluchtnummer gaat krijgen, dan vermoed ik dat het gewoon als segment gaat tellen.
     
    Flying doc en Ipponmaster vinden dit leuk.
  11. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Echt een prima actie dit!
     
  12. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    twee extra segmenten per reis :D
     
    Basjep vindt dit leuk.
  13. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Chill. Maar volgens mij niet helemaal gratis. Tijdens een eerste check (QAR - ATH en AMS - ATH retour) scheelt het 20E. Maar dan nog, prima deal!
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    nee, kon op de Antwerpen route ook niet...
    ja, deed het op de Antwerpen route ook, dus ik ga er vanuit dat ze ook hier tellen!

    Om niet achter te blijven: http://ikvliegveel.com/klm-per-bus-2/ (we schreven immers ook als eerste over de ZWE-AMS Bus :) )
     
    tgrhuis12 vindt dit leuk.
  15. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Zo 10 'vluchtjes' Antwerpen <=> Nijmegen en gaan met die sectoren :p

    EDIT: Vluchten van Antwerpen naar Nijmegen pakt de zoekmachine op KLM.nl niet, Brussels Airport - Schiphol - Nijmegen v.v. kost 131 euro.
     
  16. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    nee, dat verbaast me niks. KLM is ook niet gek :p

    131 euro voor vier segmenten is trouwens niet heel gek
     
  17. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Mooi initiatief! Kan ik lopend naar mijn 'vlucht' toe vanuit huis :). Alleen een beetje jammer dat hij maar 2 keer per dag lijkt te rijden - de aansluitingen zijn verre van optimaal:

    QNQ.JPG

    Ik weet nog niet of ik het wel zie zitten om ruim 4 uur te wachten op een bus die er vervolgens ook nog eens 2 uur over doet. Voor de heenweg is het ideaal, vind het geen probleem om bij aankomst een uurtje langer in de lounge te wachten bijvoorbeeld en je bent er inderdaad van verzekerd dat je je aanlsuiting haalt. Maar op de terugweg is het vanaf veel bestemmingen echt véél te lang wachten op de bus: in de periode van bovenstaand voorbeeld gaan er 17 (!) treinen van AMS naar QNQ en die zijn ook nog eens ruim een halfuur sneller... Dan maar als open jaw (QNQ-LIS-AMS) proberen te boeken ;).

    Bij mij ligt de prijs vanaf QNQ (Station Nijmegen) trouwens consequent een stuk hoger dan een 'gewoon retourtje' vanaf AMS. Waarschijnlijk is het dus 'gratis' vanaf een bepaalde tariefklasse en betaal je wel het verschil tussen de laagste tariefklasse en de eerste tariefklasse met een gratis bussegment. Of zijn er mensen die wel in de promotarieven een bus ingeboekt krijgen?
     
  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ja, overstaptijden kunnen erg ongelukkig uitpakken... Dat was bij ZWE ook altijd zo, al kon je dat daar opvangen met Thalys.

    Ben benieuwd of je na een no-show op AMS-QNQ op de retour toch je segment bijgeschreven krijgt.
     
  19. PaddyPower

    PaddyPower Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Als ze het niet controleren is het helemaal ideaal segmenten sparen :p

    Bij RTLZ hadden ze het trouwens over 6 bussen per dag, meer dan de 2 die er nu lijken te komen.
    Bovendien heeft KLM in overweging om de busdienst naar meer plekken in het land uit te rollen.

    Jammer dat ITA en expertflyer nog niet bekend zijn met QNQ (en QAR voor Arnhem)...
     
  20. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    In de KLM Highlights mail die ik zojuist ontving, staat dat de bus (toch maar) slechts tweemaal daags rijdt.
     

Deel Deze Pagina