New Delhi

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Olivier Marteel, 16 aug 2014.

  1. Olivier Marteel

    Olivier Marteel Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Ik vlieg weldra naar New Delhi. Oktober 2014.
    Enige voorkeur van vliegmaatschappij?
     
    SVDH vindt dit leuk.
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Wat dacht je van Jetairways vanaf Brussel? Dit jaar 4x met hun gevlogen en altijd een goede ervaring gehad!
     
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Good old KLM vliegt ook op DEL, vorig jaar met hun daar naartoe gevlogen... De vlucht beviel goed, alleen ik hoop voor je dat je niet hoeft over te stappen daar...
     
  4. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Een internationale transfer zou ik zo weer doen...misschien dat het voor domestic anders is
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Juist de internationale was bij tot twee keer toe een drama vanwege het lange lange wachten... Maar misschien dat de overstap van KLM naar Air India er ook wat mee te maken had?

    Een keer drie en een keer vijf uur zitten wachten, ik heb het grotendeels uit mijn herinnering verbannen ;)
     
  6. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    wow echt? Bij mij ging alles prima.. de 1e keer was ff kijken waar ik heen moest. maar zelfs Terminal 3 vond ik echt best wel meevallen.. genoeg winkels, food outlets en lounges..
     
  7. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    India heeft echt genoeg keuze, qua maatschappijen! Emirates & Etihad natuurlijk, die hebben top niveau vluchten. Maar BA/Lufthansa/KLM zal ook wel prima zijn, ik heb goede ervaringen met BA
     
  8. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Misschien al lang bekend maar ik zie dat ook eindelijk voor NL-se inwoners het E-visum mogelijk is voor India.. (gewoon nu online aanvragen, betalen en visum uitprinten en klaar)
     

Deel Deze Pagina