Nachtje Hilton Cologne

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door kevin990, 31 aug 2014.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Op zoek naar een bestemming binnen 'auto bereik' en voor één nachtje zijn wij uitgekomen bij het Hilton Cologne. We hadden in 2009 als eens een nachtje verbleven in dit hotel en vonden het wel weer eens tijd om Keulen te bezoeken. De keus viel weer op het Hilton.

    We hadden een 'King Hilton Deluxe Room' geboekt met ontbijt en bij de check-in werd deze door de vriendelijke medewerker ge-updrade naar een 'King Junior Suite'. Dit had ik direct na het boeken van de kamer aangegeven via een 'eStandby Upgrade® request' en kostte EUR 25,-. Ook werd door de medewerker een welkomstbrief van de HHonors manager overhandigd. Hierin werden we hartelijk welkom geheten in het hotel en in de enveloppe zat een voucher voor 500 HHonors punten extra bij besteding van minimaal EUR 25,- in het restaurant. Wij hebben geen gebruik gemaakt van deze promo_Onze suite bevond zich op de 7e verdieping, wat tevens de hoogste is, en lag direct bij het uitstappen uit de lift aan de linkerkant.

    Helaas heb ik er pas op het allerlaatste moment aan gedacht om foto's van de kamer te maken. (Shame on me, I know :oops:). De foto's zijn daarom niet van de allerbeste kwaliteit en let ook niet op de rommel in de kamer.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Zoals je ziet bestond de junior suite uit één kamer. De badkamer bevond zich achter de glazen wand die je daar ziet en bestond uit een toilet, ligbad en aparte douche. De badkamer was erg ruim, net zoals de suite zelf.

    Het ontbijt werd geserveerd in de vorm van een buffet in het Konrad restaurant. Er was ruime keuze en ondanks dat het aardig druk was werd er steeds voldoende bijgevuld.

    Was zeker weer een goed verblijf bij het Hilton Cologne. Als we over een paar jaar weer eens naar Keulen gaan zal het zeker weer onze eerste keuze zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2014
  2. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Ik vind zelf de badkamer ook erg belangrijk, was er een beetje een fijne douche?
     
  3. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ja, er was een bad met douche en ook nog een aparte douche maar je makkelijk met 2 tegelijk in kon douchen (qua grootte). Beide hadden een standaard grohe douchekop die veel mensen thuis ook hebben. Het water was snel warm alleen de thermostaat was een beetje puzzelen. Gelukkig zat er een beschrijving van in het guest information boek. De badkamer had verder een wasbak, natuurlijk de nodige amenities en was heel erg ruim. Het was net geen dansvloer ;).
     
    MaxJ91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina