MIles na upgrade naar Silver

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Bart_FF, 12 jan 2016.

  1. Bart_FF

    Bart_FF Guest

    Hallo,

    Eind vorig jaar ben ik FB Silver geworden na een retourtje AMS-HAM (op dezelfde dag). QF 15 betrof de heenreis, QF 16 was de terugreis. Na de heenreis was ik dus Silver. Ik heb echter voor de heen- en terugreis evenveel (of evenweinig;)) miles gekregen: 188. Is dit terecht? Heenreis was G-klasse, terugreis was V-klasse.
     
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Welkom bij de Flying Blue Helpdesk! :)
    Interessante vraag... eigenlijk is je vraag: kun je op één kalenderdag twee verschillende FB-statussen hebben? Waarschijnlijk snappen de systemen van FB dit niet helemaal dus zou je ze toch gewoon even moeten bellen/mailen denk ik.
    Ja, je moet wat over hebben voor 94 miles ;)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Ik had deze situatie, en kreeg gewoon bonus punten... mail ze en wordt alsnog bijgeschreven.
     
  4. Bart_FF

    Bart_FF Guest

    Dat heb ik al twee keer gedaan. De eerste kreeg ik een nietszeggende mail, waarin men niet inhoudelijk inging op mijn probleem, de tweede keer deed men dat wel en was de kern van het verhaal dat ik niet gelijk had en dat mijn tickets in twee verschillende klasses waren geboekt. Volgens mij heeft dat hier niks mee te maken, want klasse G en V geven beide recht op 25% miles. Men werkt dus niet echt mee.
     
  5. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb contact opgenomen via KLM face book want helpdesk van flying blue helpdesk is waardeloos...
     
  6. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ja, die Flying Blue mensen worden geselecteerd op hun vermogen om zoveel mogelijk om de kern van je klacht heen te manoeuvreren. Zoooo vermoeiend!
     
  7. Bart_FF

    Bart_FF Guest

    Update: contact met KLM via Facebook: ik heb mijn extra miles gekregen. Dank voor de tip Arturas!
     

Deel Deze Pagina