Een heel mooie actie van de Lufthansa groep: verdien voor boekingen gemaakt in september 25 miles per euro - reizen kan tot en met 31 december 2018. Zie https://25years.msp.miles-and-more....ilter=all&mamid=web_mam_0918_hprevstg_25years
Stond volgens mij in de terms & conditions dat je account een woonplaas in duitsland zwitserland of oostenrijk moest hebben. Ff goed checken dus voordat je vluchten puur voor deze actie boekt ;-) Das Angebot gilt mit Wohnsitz in Deutschland, Österreich oder der Schweiz
Gaat het om reizen binnen die periode, of boekingen? Ik vlieg namelijk in December met Delta, maar spaar via Miles en More.
Boekingen gemaakt in september, reizen in november en december, en je adres moet in Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland zijn (zie hierboven). MAAR... met Delta verzamel je geen M&M miles - of bedoel je United? Kijk dan even goed naar de rules, want volgens mij alleen op 'eigen' metaal van LH.
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel inderdaad United! Bedankt voor de heldere uitleg. (Voor mij inderdaad niet mogelijk)