Mileage run voor TK - tips?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Quinten, 5 nov 2015.

  1. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik kom nét 2200 miles tekort voor opnieuw 2 jaar TK *A Gold. Nu wil ik graag op een dag op en neer om die punten te verzamelen en ben aan het puzzelen omdat zo goedkoop mogelijk te doen - en er zijn vast anderen die dat ook doen :)

    Waar ik op uit kom, is dat Swiss relatief veel opbrengt, mits ik vlieg in Q, V, W of S (600 miles per segement, dus met een retour met overstap ben ik er). Iemand een idee hoe je direct kunt zoeken naar een vlucht die begint in Amsterdam, met Swiss en 1 overstap heeft, in boekingsklasse Q, V, W of S? Handmatig kan ik alle bestemmingen van Swiss bij langs, maar dat laat ik liever een zoekmachine doen. Vond bij MXP en IST prijzen van €250 retour. Iemand een suggestie? Dank!
     
  2. VinceVoyage

    VinceVoyage Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Gebruik https://matrix.itasoftware.com/

    Zie bijgevoegd voorbeeld. Vanaf Amsterdam. Met Swiss (LX) via Zurich (ZRH, als je een 'x' invuld betekend dat ook met 1 overstap, maar met Swiss moet je sowieso via Zurich). Booking class q,v,w en s. Ik heb als locaties even snel wat plekken gezocht waar swiss vanaf Zurich op vliegt, maar lang niet allemaal.

    Aantal nachten heb ik nu op 0-2, kun je dus zetten op wat je wilt (0 voor same day return).

    Je kunt het beste een paar keer zoeken met verschillende bestemmingen, als je teveel invuld dan vind hij niet alle vluchten. Ik zag zo snel op zondag Milaan same day return bijv 231 euro.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Quinten vindt dit leuk.
  3. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Cool! Ik gebruik ITA wel, maar wist niet van alle extra zoekopties. Ik ga aan het puzzelen, dank @VinceVoyage !
     
    VinceVoyage vindt dit leuk.
  4. VinceVoyage

    VinceVoyage Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Ja er zijn echt heel erg veel opties, ik weet ze ook nog niet allemaal hoor! :p

    Succes! Laat je ons straks weten wat je gevonden hebt?
     
    Quinten en jongesander vinden dit leuk.
  5. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Systematisch heb ik alle maatschappijen bekeken die vanaf Amsterdam vliegen. Voor de 2200 miles die ik nog nodig heb, had ik de optie uit vluchten met TAP (€374), Turkish €375), Adria (€290), LOT (€282), SAS (€259) of inderdaad Swiss (€231, naar MXP, VCE of IST). Het wordt waarschijnlijk Istanbul, ofwel een heeeele lange dag of met een nacht - beide opties kosten even weinig :)
     
    VinceVoyage, jongesander en RSC09 vinden dit leuk.
  6. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Geboekt! Uiteindelijk met kortingscode voor €178,22! En omdat de vlucht al om 7.00 uur vetrekt het Best Western Airport-hotel geboekt middels BRG - ik wacht nog op de bevestiging. Die overnachting is dan gratis :)
     

Deel Deze Pagina