goedemorgen, In november is er weer de marathon van NY Waarschijnlijk daarom zijn de tickets behoorlijk aan de prijs Een prijs meevaller is Aer Lingus, met als voordeel een overstap in Dublin waar je dan gelijk even de immigratie kan regelen Maar nu mijn vraag: Wat zijn de ervaringen met Aer Lingus mbt service, eten, drinken enz? rOn
Op vluchten binnen Europa moet je betalen voor eten en drinken. Hoe dat is op intercontinentale vluchten weet ik niet.
Thx voor je antwoord, Das ook beetje mijn vraag, moet je betalen voor eten en drinken op intercontinentale vluchten? Ticket mag dan 100 euro goedkoper zijn, maar als ik dan in een stoeltje zit zoals bij de meeste prijsvechters en moet betalen voor eten en drinken op zo lange vlucht,, tja
Dat de immigratie in Dublin geregeld kan worden is een grote plus, weet jij toevallig of dat ook geldt voor vluchten naar de VS met nog een tussenstop in Amsterdam?
Nee, d'r vertrekken in het US Pre-Clearance facility (gates #401-406) alleen maar vluchten naar de USA. Vluchten naar de EU vetrekken vanaf een ander gedeelte.