matrix airfare boeken

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door nick, 6 feb 2015.

  1. nick

    nick Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Goedendag,

    Ik ben via wat google werk op de website van de matrix airfare search gekomen. Hier heb ik een behoorlijk brede zoek opdracht gedaan om te weten te komen hoe ik vanuit NL (+ omgeving) het goedkoopst naar Vietnam kan voor een reisduur van 25-30 dagen. Er kwamen hele interresante opties uit, zoals 22/7 heen vanaf amsterdam naar Hanoi en 19 augustus terug vanaf hanoi naar Amsterdam. Kosten 531 euro. Echter op de website van Aeroflot en ook op de bekende aggregatoren kom ik deze vluchten niet tegen, of zijn ze minimaal 800 euro. Ik ben erg benieuwd hoe je vluchten die uit de matrix airfare search komen rollen ook echt kan boeken voor een prijs die in de buurt komt van wat de matrix aangeeft.

    Hopelijk kunnen jullie me helpen.

    Groet Nick
     
  2. Friso89

    Friso89 Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Volgens mij heeft dat iets te maken met de Amerikaanse database, waarin Matrix naar de tarieven zoekt. Probeer anders eens via de Amerikaanse Aeroflot site te boeken? Als ik er naast zit, mag iemand me natuurlijk corrigeren!
     
  3. nick

    nick Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Bedankt voor de reactie. Ik heb niet het idee dat dat de oorzaak is. Tenminste dat helpt in ieder geval niet.
     
  4. Wouter

    Wouter Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Op orbitz.com issie 720 dollar = 636 euro.
     
  5. dutch_122

    dutch_122 Blue Tier

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    99
    Trofeepunten:
    28

    Hoi Nick,

    De Matrix geeft vooral van QR / TK / SU en nog een aantal maatschappijen niet helemaal de juiste klassen/tareiven weer, en deze zijn dan niet te boeken. Ook wel ghost fares genoemd.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  6. nick

    nick Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoi Wouter,

    Als ik op Orbitz zoek vind ik inderdaad in 1e instantie vluchten van 720 dollar, maar als ik daar dan op klik geeft hij als cheapest flight 970 dollar. Dat is voor elke combinatie waar in 1e instantie 720 dollar staat.

    Groet Nick
     

Deel Deze Pagina