Mastercard nieuwe partner bij Air Miles

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door budjepaul, 28 aug 2017.

  1. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Het blijkt al een tijdje te lopen, maar bij toeval zag ik in mijn Air Miles-account dat ik mijn Mastercard kan koppelen. Volgens de info op de site kun je sparen:

    Binnen de Eurozone: 1 Air Mile per € 4,-
    Buiten de Eurozone: 1 Air Mile per € 2,-

    Er staat geschreven dat er een actie is tot 1 september 2017 voor het sparen van miles over transacties in het buitenland, maar het is mij niet helemaal helder of ná die datum er überhaupt geen air miles meer gespaard kunnen worden, of dat het dan alleen nog in NL kan.

    Voorwaarden: https://www.airmiles.nl/mastercard-algemene-voorwaarden
     
    beuse242, bedeve en Arjan69 vinden dit leuk.
  2. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ja zeker interessant.. Alleen jammer dat het nog maar drie dagen loopt en je alleen airmiles spaart voor betalingen buiten Nederland. Zonde dat we dit niet eerder wisten..
     
  3. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Het is ook heel slecht gepromoot, heb er niet eerder iets van gezien terwijl het al sinds april zou lopen... Wellicht was het een pilot van Mastercard om concurrentie met American Express aan te gaan? Ik ben alleen bang voor de evaluatie dan....
     
  4. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Zo te zien is Mastercard inmiddels een vaste partner geworden van Air Miles. In de FAQ staat nu het volgende te lezen:

    "Bij betalingen met je Mastercard in het buitenland ontvang je 1 Air Mile per € 5,-."
     
  5. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt Budje Paul,
    Er zit wat vertraging in de bijschrijvingen maar het werkt !
    Voor het eerst sinds jaren spaar ik weer Airmiles ...
    Met een duidelijk onderscheid tussen gespaarde miles binnen / buiten Eurozone.
    Er is maar een ding wat ik absoluut niet begrijp .
    Je kunt maar een Mastercard aan je Airmiles account koppelen.
    Dat is een slordigheid van beide betrokkenen.
    Sneu voor de Airmiles card houder die meer Mastercards gebruikt.
    Sneu voor gezinsleden die samen Airmiles sparen en ieder hun eigen Mastercard hebben.
    Tijd voor actie ; laten wij allen Loyalty Management Netherlands B.V. een mailtje sturen om hen aan te sporen per Airmiles account meer Mastercards te laten koppelen.
     
  6. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Bij mij zijn ook de airmiles bijgeschreven. :)

    Scherp, dat zou wel een waardevolle toevoeging zijn als je meerdere creditcards kunt koppelen aan hetzelfde Air Miles-account.
     
  7. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Bericht naar airmiles gestuurd met verzoek om mastercards van gezinsleden ook te kunnen koppelen. Wie weet gaat het er nog van komen als we allemaal zo'n bericht sturen!
     
    bedeve vindt dit leuk.
  8. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb hetzelfde gedaan op hun Facebook pagina , Twitter en contactform.
    Iemand met Linkedin Premium die daardoor wel buiten eigen netwerk kan mailen ?
    Auke Sijsma is de commercieel directeur, Jacques Hoendervangers is er algemeen directeur.

    Tijd voor actie !

    Mijn Facebook tekst ;

    Sinds kort kunnen we bij betalingen met onze Mastercard ook Air Miles sparen
    Sparen doe je door je Mastercard te koppelen aan je Air Miles account.
    Foutje ; je kunt maar 1 Mastercard koppelen aan 1 Air Miles account.
    Air Miles wordt vaak in een gezinsverband gebruikt ;meer mensen met een Mastercard kunnen nu niet mee sparen.
    Veel Air Miles leden hebben meer dan 1 Mastercard. ; die kunnen nu maar op een gedeelte van hun MC uitgaven Air Miles sparen.
    Loyalty Management Netherlands B.V ; verander dit snel !
    En laat het je loyale kaarthouders weten : " met Mastercard betalen is Air Miles sparen !
     
  9. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb een reactie van Ar Miles gekregen;

    . Het klopt dat je één Mastercard aan één Air Miles account kunt koppelen. Je kunt echter ook in gezinsverband sparen met meerdere Mastercards. Ieder koppelt dan zijn persoonlijke Air Miles kaart aan zijn Mastercard en vervolgens koppel je weer al deze Air Miles saldi aan elkaar. Nog geen persoonlijke Air Miles kaart? Vraag hem eenvoudig aan op airmiles.nl en een digitale kaart is gratis.

    Mijn reactie aan Air Miles : Loyalty werkt als het simpel is. Gooi dit complexe verhaal overboord.
    KISS
     

Deel Deze Pagina