Manieren om geldigheid Flying Blue Miles te verlengen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Lucas, 3 jun 2016.

  1. Lucas

    Lucas Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Mijn vader heeft nog zo'n 200k aan Fying Blue miles staan. Hij komt er echter vandaag achter dat ze aan het eind van de maand verlopen. Zijn er dat jullie weten, behalve de komende weken vliegen en Amex uitgaven, andere manieren om de geldigheid te verlengen?
     
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Naar ik weet zijn er naast de AMEX en vliegen, geen andere opties om de miles te verlengen. Misschien een idee om of een AMEX aan te vragen of een dagretour met een Skyteam-lid te maken.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Je kunt een enquête invullen daar verleng je ook je miles mee! Bijv die van E rewards dan krijg je er bij aanmelding zelfs 500 bij. Of probeer Opinion Rewards die hebben korte enquets.
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Weet je het zeker? Volgens mij geldt alleen een qualificerende vlucht of AMEX uitgave. Miles van partners zoals Hotel of Shopping telt niet.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb het even gecheckt op de site van Flying Blue en het is idd een uitgave met de FB AMEX of een kwalificerende vlucht. Mijn oplossing boek een goedkoop retourtje naar bijv parijs brussel dusseldorf of londen en ga dezelfde dag terug
     
  6. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    De waarde van 200k miles is echt substantieel meer dan een simpel retourtje. Het zou echt eeuwig zonde zijn om ze niet te verlengen.
     
    Flying doc en lloydje33 vinden dit leuk.
  7. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    lloydje33 vindt dit leuk.
  8. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Hmmm check Artikel 1.2.9 van de Algemene Voorwaarden even. Ik heb nog nooit gehoord dat Pointshound een verlengende activiteit is.
    Ik zou de klantenservice van Flying Blue zelf even schriftelijk om opheldering vragen. 200k laten verlopen zou zonde zijn.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  9. Lucas

    Lucas Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor jullie reacties! Zal morgen even met Flying blue bellen. Komende dagen komen er ook nog punten binnen via Hertz, benieuwd of dat wellicht de geldigheid verlengd..
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina