Manier om stoel te kiezen zonder fee

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door jongesander, 27 sep 2015.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Voor mijn vlucht met British Airways van Londen naar San Francisco zou ik graag een window seat willen. De vlucht wordt uitgevoerd door een 747 en het achteruit vliegen lijkt me een leuke ervaring. Maar ook heb ik de indruk dat je anders gewoonweg niets ziet gedurende de vlucht, en dat lijkt me niks.

    Omdat ik geen status heb bij Oneworld moet ik 100,00 betalen voor het kiezen van een stoel. Via Expertflyer heb ik dezelfde vlucht bekeken op korte termijn, en daarbij valt op dat alle stoelen aan het raam reeds bezet zijn. Vrij risicovol dus om af te wachten tot check in.

    Nu kan ik afwachten totdat Expertflyer nog maar een paar raamstoeltjes over heeft en dan alsnog besluiten te betalen, maar ik vroeg me af of er nog een andere manier is?
     
  2. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Lief lachen en vragen of iemand met je wilt ruilen?
     
    Flying doc en jongesander vinden dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat kan ik, als laatste optie, inderdaad proberen haha. Ik had nog een mailtje gekregen onlangs over de error fare naar Cancun in First. In het kader van wie niet waagt wie niet wint heb ik nu gevraagd of ze als kleine compensatie :) een upperdeck window seat willen selecteren.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Reactie van BA ontvangen. Zoals te verwachten geven ze geen krimp, maar goed het was te proberen. Inmiddels toch maar besloten een upperdeck stoel te "kopen", stoel 63K. Lijkt me wel bijzonder, zo'n groot vliegtuig met zoveel mensen, maar een "eigen" cabine met slechts 20 mensen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Nice! Boven zitten is altijd gaaf inderdaad. Mocht je terug met de 777 van BA vliegen dan is het wel de moeite waard om even in de gaten te houden of ergens de middelste twee stoelen vrij blijven (E+F)en dan te vragen of je daar plaats mag nemen. Dat had ik vorige week en dan heb je echt een giga ruimte voor jezelf en zelfs een (klein) beetje het suite gevoel.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Klinkt goed. Terug vlieg ik wel met de 777 maar dan van AA.
     

Deel Deze Pagina