Lounge toegang vraagje

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ErikBenjamin, 20 mrt 2017.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Ik vlieg donderdag met KLM in Economy naar MAD. Vanuit daar BC met SV naar SIN. Ik ben momenteel FB silver en vroeg mij af of ik in AMS nu wel of geen toegang heb tot de lounge. De onderstaande zin suggereert van wel, maar het betreft een economy ticket en silver-status. Wie weet het juiste antwoord? :)

    Ik vind dit bij toegangsvoorwaarden
    "Of op een binnenlandse SkyTeam uitgevoerde vlucht die aansluit op een internationale SkyTeam uitgevoerde vlucht op dezelfde dag."
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ams-mad is geen binnenlandse vlucht.
     
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Als Silver member kun je toegang kopen in AMS.
     
    Flying doc en FlyingFonz vinden dit leuk.
  4. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Gratis toegang is voor Gold of Plat. Je kan als silver wel toegang kopen. Rond de 35e of met miles 3500-5000miles.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    IMG_2877.jpg IMG_2878.jpg Nu we een mooi topic hebben over "lounge toegang vraagjes", het volgende. Ik vlieg vanavond met KL vanaf MIA, maar zie ik nou goed dat de openingstijden van de Delta lounge nergens op slaan? (Bronnen: LoungeBuddy en SkyTeam app)
     
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.311
    Trofeepunten:
    558
    @Krabnov, ik heb het wel eens gehad dat de lounge op CGN nog niet open was op een vroege vlucht van KLM. Ik zou op MIA vragen of andere lounges zijn waar je in kan. Succes en fijne vlucht!
     
  7. caliform

    caliform Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Vind het redelijk normaal - helaas gaan sommige lounges redelijk vroeg dicht.
     
  8. MichielRP

    MichielRP Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Het klopt inderdaad dat de delta lounge op Miami zo vroeg dicht gaat helaas. Zeker omdat de KLM vlucht vaak vertraagd is.
     

Deel Deze Pagina