Lounge toegang 2 ste+ 3 personen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Vakantieman, 24 jan 2016.

  1. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Hi guys,

    Lees al tijden mee maar wil nu even jullie gedachtes horen over de volgende case:

    In Februari vlieg ik ams-dxb-ams met twee gezinsleden, beide meerderjarig.
    Ik zelf ben KL gold en heb daarnaast een AZ gold die tot 2017 geldig is. (status match :))

    Anyway, ik mag uiteraard 1 gast mee de lounge in nemen. Ik wil uiteraard beide meenemen, en conform de regels mag dit niet. Hoe kan ik m'n AZ pasje het beste gebruiken in deze?

    Ik ben op de hoogte van het kopen van toegang, maar wellicht is er een andere manier.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2016
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Welkom @Vakantieman! Helaas is er geen andere manier. Of je iemand van het forum moet er ook die dag zijn en de andere mee willen nemen. Daar is ook een topic voor. Als je echt ballen heb, vraag je aan iemand willekeurig of je de lounge in mag als gast.

    Stel je ook even voor in het daarvoor bestemde topic.

    Veel plezier in DXB!
     
    MaxJ91 vindt dit leuk.
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Ik lees dit net:
    "At Paris-Charles de Gaulle as well as at some international airports, you can invite 1 or more guests to join you, subject to availability*.

    * Your guests must be traveling on the same flight as you, with AIR FRANCE, KLM or a SkyTeam alliance member airline. Additionally, your presence is required for your guests to enter the lounge. Lounges are common to AIR FRANCE, KLM and Delta."

    Ik weet niet wat ze bedoelen met "beschikbaarheid", maar je kan het zeker proberen om met zijn drieën naar binnen te gaan.
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Kost je miles voor meer dan 1 gast.
     
  5. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Afgelopen november heb ik hetzelfde traject gevlogen met twee vrienden en voor de 2e gast moest ik in parijs bij de airfrance lounge wel betalen. Dit was 5000 miles.
     
  6. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Hi Guys,

    Duidelijk verhaal. Had al zo'n vermoeden. Zal het eerst wel op een big smile met 2 pasjes gooien, worst case kan ik altijd nog wat flappen neerleggen voor de derde persoon :)
     
  7. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Kan je natuurlijk altijd doen, maar als je gewoon een hapje en een drankje wilt en niet aan de drank gaat ben je denk ik beter af die 35 euro in je zak te houden en ergens gewoon een Schiphol restaurantje te pakken, YMMV!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  8. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Ik wil ook mijn reisgezelschap imponeren ;)
    €35/3=€11p.p, als je zo rekent best schappelijk natuurlijk.
    Ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is.
     
  9. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Als ik 11 euro kreeg ipv de lounge in te gaan zou ik (los van de alcohol) nog steeds een lekkere burger halen op AMS bij volgens mij de B gates (maar daar kan ik me in vergissen) :D.

    Maar nogmaals, your mileage may vary, het is wel lekker rustig in de lounge :).
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  10. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Even een andere vraag, wanneer ga je en waarom kijk je niet of er een lid hier rond dezelfde tijd op AMS is en met ST vliegt?
     

Deel Deze Pagina