Loophole gezocht!

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door AviatorJW, 1 sep 2015.

  1. AviatorJW

    AviatorJW Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Goedemiddag mede reizigers!

    Ik ben student en vanwege die reden kom ik niet in aanmerking voor een american express FB creditcard.

    Studiefinanciering e.d. wordt namelijk niet aangemerkt als 'inkomen'.

    Graag zou ik wel zo'n of een soortgelijke creditcard willen hebben. In het buitenland is dit toch bijzonder handig en de studentencreditcards die ik zou kunnen krijgen hebben vaak een bijzonder laag limiet.

    Wie o wie weet er een loophole in deze regels???

    ps ik ben mij er van bewust dat deze regels er zijn ter bescherming van de consument. Ik ben zelf in de financiële sector werkzaam en kom hier dagelijks mee in aanraking! Ik ben dan ook niet op zoek naar een manier om regels te 'breken'.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ouders die garant staan is volgens mij de enige ('legale') mogelijkheid.
     
    FlyRicky en Flying doc vinden dit leuk.
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Als nu daadwerkelijk je vraag is om er voor te zorgen dat je toch een AMEX aan kan schaffen: doe geen moeite:rolleyes: ik heb alles, maar dan ook écht alles geprobeerd om een AMEX aan te vragen toen ik zelf nog niet gemachtigd was, maar tevergeefs.

    Bij MC en Visa zijn er standaard procedures waarbij een ouder/voogd garant kan staan.
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Helaas is dat bij AMEX niet mogelijk.
     
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672