Korte vlucht voor MP Silver

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Milanello, 18 sep 2015.

  1. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Jep, Silver pas. Dat is voor jullie peanuts, maar ik zou er al blij mee zijn :D.

    Probleem is, ik kom eind dit jaar 1098 miles te kort voor Silver. Ik wil dus graag nog een vluchtje maken voor die laatste schamele 1098 puntjes. Heb al een beetje zitten kijken naar Aegean, maar ik heb nog niet echt een goede vlucht gevonden (voor een klein prijsje) uiteraard. Ik ben niet te beroerd om te zoeken, maar aangezien jullie meer ervaring hebben, zijn tips welkom. Dus, iemand tips voor een kleine vlucht, kleine prijs zodat ik in ieder geval Silver binnen kan slepen?

    Ik ga over twee weken naar ORD, heb ook al gekeken naar een binnenlandse vlucht daar, dat zou ook nog kunnen. Probleem is dat ik maar een weekje heb, het een vakantie is, en ik niet twee dagen kwijt wil zijn aan vliegen ;).

    Edit: Ik kan ook een van m'n segmenten upgraden naar Economy Plus, kom je dan ook in een andere boekingsklasse? Dat is voor de korte segments maar 50-70 USD, voor de lange 150-170 USD. Dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat ik een betere boekingsklasse krijg :D
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015

Deel Deze Pagina