Koop vóór 19 augustus Award Miles en ontvang 25% Bonus Miles

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Deletedmember76, 13 aug 2014.

  1. Mike vindt dit leuk.
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Dus toch! Ik dacht al dat ik dit gezien had, maar ik kon het niet meer terugvinden. En KLM op twitter meldde desgevraagd dat er geen promo was.
     
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    25% is niet een mega bonus, maar als je toch net wat miles zou kopen...
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Vind het maar een onaantrekkelijk en duur grapje. Award miles kopen. Lijkt me alleen handig om de laatste (paar) duizend miles aan te schaffen om zo een ticket te kunnen boeken.
     
  5. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    Het is soms goedkoper Miles te kopen en dan met Miles award ticket bestellen.... Het moet dan wel goede aanbieding zijn... Paar keer heb ik zo business class vluchten ( oa bij AA en BA)goedkoper "gescored" dan gewoon ticket kopen... Praat over 30-35% goedkoper.... Gisteren heb nog toevallig naar BA vluchten naar NYC gekeken (premium economy zou bijna 100 EUR goedkoper zijn met gekochte punten dan gewoon boeken)....BA geeft nu ook bonus punten .... Alleen je moet wel flexibel zijn want award vluchten zijn niet altijd beschikbaar en vaak niet op de dagen dat je wilt vliegen.... Do the math.....
     
    Lionell, Jan van Putten en Mike vinden dit leuk.
  6. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Is verschrikkelijk duur in verhouding tot de miles die je krijgt, ik vind het ondanks die 25% bonus een zware afrader...
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Nee FB maakt het zeker niet aantrekkelijk. Echter programma's als Lifemiles en US Airways hebben af en toe erg lucratieve tarieven voor het kopen van miles.
     

Deel Deze Pagina