Koh Samui - Thailand

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door TheoS, 23 okt 2014.

  1. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    In januari met familie een paar dagen Intercontinental Hotel op Koh Samui geboekt.
    Iemand nog tips? Alles is welkom, want ik ben er nog niet eerder geweest...
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben er geland voor mijn trip naar Koh Phangan, klein vliegveld met vriendelijk personeel. Snelle bagage afhandeling en security. Voor de rest niet veel tijd door gebracht, ferry genomen naar andere eiland. Maar zeker het grote standbeeld bezoeken wat je ziet tijdens landing op Samui, ben de naam kwijt.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ben er wel geweest maar heb er he-le-maal niks ondernomen. :oops:
    We waren wel erg fan van Prego, het Italiaanse restaurant van het Amari Beach Resort. Zijn er een aantal keer wezen eten op aanraden van de directeur van onze reisorganisatie.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  4. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Volgens mij heeft Bangkok Airways een monopoly positie op dat vliegveld(tje)... Tickets zijn dan ook erg duur.
    Air Asia heeft de mogelijkheid om een vlucht+minibus+ferry te boeken met betere prijzen, dus we gaan daar denk ik voor.

    @Lionell: Is Koh Pangan de moeite waard??
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben er eind September 2011 of 2012 geweest, 10 dagen op m'n luie kont gelegen op het strand :D
    Ik zat er buiten het seizoen, dus enorm rustig. Qua beziensmogelijkheden biedt Koh Phangan niet meer dan Samui, er zijn nog een aantal andere eilanden in de buurt die meer te bieden hebben qua snorkelen of excursies. Ik kan niet meer op de naam komen. Ik weet dat Lonely Planet een aantal gidsen aan deze eilanden heeft geweid.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @TheoS moesten we elkaar nog zien voor je trip, ik heb hier die lonely planet gids ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      760,6 KB
      Weergaven:
      0
  7. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ha, bedankt @Lionell! Ik bedenk me dat ik nog een digitale Lonely Planet versie van Thailand (weliswaar niet de specifieke over de eilanden).
    Koh Samui (en mogelijk nog een ander eiland) zal maar voor een paar dagen zijn, want we gaan daarna Cambodja nog door... ;)

    Aangezien het IC nogal afgelegen aan de zuidkant ligt, ga ik ook eens kijken of het wat is om een auto te huren. Iemand ervaring mee?
     

Deel Deze Pagina