KLM's social media helpdesk

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door DutchFrequentFlyer, 30 aug 2014.

  1. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    262
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben zelf een fervent fan van KLM's social media team. Ze hebben vaak goede reacties, maar deze is toch wel zo scherp, dat ik hem even moest delen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2014
  2. kevin990

    kevin990 Active Member

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    161
    Trofeepunten:
    43
    De afbeelding is dood o_O
     
  3. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    262
    Trofeepunten:
    63
    Beter nu?
     
  4. Innersoul

    Innersoul Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Hahaha, KLM heeft altijd van die leuke reacties ja! Vind ze wel echt een voorbeeld voor andere maatschappijen. 24 uur per dag in volgens mij 10 talen zijn ze beschikbaar en hebben mij ook een paar keer erg netjes geholpen.
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Silver Member

    Berichten:
    2.338
    Leuk Bevonden:
    683
    Trofeepunten:
    113
  6. STH1984

    STH1984 Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    74
    Trofeepunten:
    28
    Mijn ervaring met de KLM Social Media klantenservice is wat gemengd... De ene keer krijg je een inhoudelijk goed antwoord terwijl je de andere keer totale onzin verkocht krijgt... Wat ze wel goed en consistent doen is (erg) snel reageren!!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Silver Member

    Berichten:
    2.338
    Leuk Bevonden:
    683
    Trofeepunten:
    113
    Inderdaad. Ik vroeg eens of ik loungetoegang had in AMS en ze verwezen me door naar mn (niet-FB) frequent flier programma. :confused:
    Of soms proberen ze je noch af te schepen met antwoorden die niet waar zijn.
     
    STH1984 vindt dit leuk.
  8. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    262
    Trofeepunten:
    63
  9. Flying doc

    Flying doc Silver Member Captains

    Berichten:
    1.473
    Leuk Bevonden:
    1.292
    Trofeepunten:
    113
    Zelf gebruik ik alleen hun Facebook optie maar ben er niet enthousiast over. Ik vraag ze alleen dingen die echt niet op de site te vinden zijn en moet vaak meer dan een week wachten voor ik een definitief antwoord krijg. Ik heb nu mijn AMS-DPS voor 389€ al meer dan twee weken bij hen liggen bijvoorbeeld.
     

Deel Deze Pagina