Ik ben zelf een fervent fan van KLM's social media team. Ze hebben vaak goede reacties, maar deze is toch wel zo scherp, dat ik hem even moest delen.
Hahaha, KLM heeft altijd van die leuke reacties ja! Vind ze wel echt een voorbeeld voor andere maatschappijen. 24 uur per dag in volgens mij 10 talen zijn ze beschikbaar en hebben mij ook een paar keer erg netjes geholpen.
Mijn ervaring met de KLM Social Media klantenservice is wat gemengd... De ene keer krijg je een inhoudelijk goed antwoord terwijl je de andere keer totale onzin verkocht krijgt... Wat ze wel goed en consistent doen is (erg) snel reageren!!
Inderdaad. Ik vroeg eens of ik loungetoegang had in AMS en ze verwezen me door naar mn (niet-FB) frequent flier programma. Of soms proberen ze je noch af te schepen met antwoorden die niet waar zijn.
Ook een leuke: http://debestesocialmedia.nl/pindakaas-de-musical-uitgevoerd-door-klm-en-een-reiziger/
Zelf gebruik ik alleen hun Facebook optie maar ben er niet enthousiast over. Ik vraag ze alleen dingen die echt niet op de site te vinden zijn en moet vaak meer dan een week wachten voor ik een definitief antwoord krijg. Ik heb nu mijn AMS-DPS voor 389€ al meer dan twee weken bij hen liggen bijvoorbeeld.