KLM / Widerøe naar Tromsø

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Javadest, 25 jun 2018.

  1. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Ik wil graag in december naar Tromsø. De codeshare met Widerøe zou betekenen dat er zowel vanaf Bergen als Trondheim doorgevlogen kan worden naar Tromsø. Nu zegt de KLM website dat er dan geen vluchten aangeboden worden. KLM biedt op de data die ik wil wel vluchten aan naar Bergen, Trondheim (en Oslo), Wijdere biedt op dezelfde dagen vluchten aan van die steden naar Tromsø. Navraag bij KLM levert het volgende op:

    "Bedankt voor alle gegevens, Jasper! Wij moeten je helaas informeren dat wij je deze route niet aan kunnen bieden, aangezien de terugvlucht(en) niet gekoppeld kunnen worden aan boekingsclasses die van toepassing zijn. Dit zijn wij inmiddels intern aan het uitzoeken, echter wij kunnen je momenteel niet van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak."

    Weet iemand mij te vertellen wat dit precies betekent en of er een kans is om toch met Skyteam richting Tromsø te gaan? Het gaat om 11 tot 14 november.
     
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Als ik in de matrix kijk, kan je wel heen naar TOS (KL2785) maar niet terug. Misschien nog eventjes wachten totdat het is opgelost?
     
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Ik weet niet precies wat er aan de hand is hiermee, maar heb deze route vorig jaar wel gevlogen (via Bergen), op KL-ticket. Moest bijbetalen voor bagage voor het stuk Tromso-Bergen (KL Plat)
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Dat heb je wel terug gekregen mag ik hopen.
     
  5. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Ik ook niet, KLM ook niet. Heb nu maar iets anders geboekt, maar ze zeiden me op de hoogte te houden
     
  6. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Update: "Wij hebben inmiddels een update ontvangen, Jasper. Wij hebben geen codeshare overeenkomst met Wideroe tijdens de winter van 2018 en 2019. Hierdoor kunnen wij deze route niet aanbieden. Onze excuses voor de verlate reactie."
     
  7. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Inmiddels wel!
     
    Flying doc en Javadest vinden dit leuk.
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ja dat dacht ik ook. Vorige week van Goteborg naar Bergen gevlogen met Wideroe en ineens zag ik op het bord een AF nummer staan!
    Overigens een Q400 met maar 10 passagiers aan boord.....:eek:
     

Deel Deze Pagina