KLM Werelddealweken

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Robinho, 10 jan 2019.

  1. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    De KLM Werelddealweken zijn weer begonnen!

    Zitten een paar daadwerkelijke deals tussen, maar meerendeel is zelfde prijs of zelfs hoger dan normaal.
    Hoopte op een mooie deal naar Kaapstad, maar 698,- slaat nergens op..:(
     
  2. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb ook niets gevonden, wat mij en Deal!-gevoel gaf.
     
  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Vind deze wel redelijk:

    New York: € 329

    Aruba: € 456
    Bonaire: € 457
    Curaçao: € 459 (waarom niet € 458?)

    Hier en daar paar tientjes korting voor EU, Gdansk springt er door voor me uit voor € 99.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2019
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Een paar KLM reizen die ik nog moet boeken en waar ik even mee heb gewacht tot nu, zijn sinds ik de tarieven volg (een weekje) niet veranderd ondanks de werelddeals. Had eigenlijk ook niet echt verwacht dat het zo zou zijn, want op een of andere manier reis ik altijd net op tijden of routes dat er geen beschikbaarheid op is. Maar dat zullen wel meer mensen hebben hier neem ik aan.
     
  5. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ik zag de deals ook, New York zag er interessant uit.
     
  6. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Sao Paulo voor €1.649 in C is ook wel een nette deal gezien de afstand.
     
    JDE vindt dit leuk.
  7. PierreV

    PierreV Newbie

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    De vluchten in BC die wij boekten ( Cur, Narita, Havana ) zijn in de periodes dat wij kunnen veel duurder ( Tokio BC nu 3500 meer bijv. ).
    Johannesburg gaan we waarschijnlijk volgend jaar herfst, nu opeens duurder geworden, (stond op 1952 )
     
  8. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Nieuwsgierigheid vraag.

    Als je bij de werelddealweken een KLM package deal neemt. Kan je dan ook met je FB AMEX de vluchten in 3 termijnen betalen?
     
  9. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Volgens mij geldt dat alleen voor de vluchten?
     
  10. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Nee, alleen voor vluchten geboekt met KL of AF.
     
  11. MRB

    MRB Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    13
    Klopt wat hierboven vermeldt staat. Je boekt ook niet bij KLM maar bij een andere organisatie, voor de deal vorig jaar naar Berlijn was dat Airtrade. Aangezien in je pakket het ticket en het hotel zit, kun je deze niet gespreid betalen.
     
    Warren en Roberto vinden dit leuk.
  12. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Gdansk is echt aanrader. Vorig jaar weer eens geweest. Ik vind het er nog leuker dan in 2011. Ook nog een verrassend leuk stuk van Gdynia ontdekt.
     
    HarmDommisse en DirkOnTour vinden dit leuk.
  13. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Wat ik mij over erger is dat je bij deze Werelddeal en normale tarieven voor vluchten naar Latijns Amerika extra voor je ruimbagage moet betalen. Het overgrote deel van de passagiers zal toch echt niet alleen met handbagage die kant opgaan, lijkt mij. Kortom, al weer iets om klanten financieel mee uit te wringen. "Vliegen: leuker kunnen we het niet maken, wel duurder."
     
  14. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Leuke is dat diverse 'wereldeal' bestemmingen door partners worden uitgevoerd. Kijk je op die sites dan zie je dat ze die trips helemaal niet als deal zien en dat het eigenlijke standaard prijzen zijn & ze compleet andere bestemmingen in de aanbieding op hun websites hebben :confused:
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  15. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Na Noord-Amerika gaan ze dus verder met andere werelddelen om standaard bagage af te schaffen. Ik vind de prijs voor één stuks ook niet altijd op voorhand duidelijk.
     
  16. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik ben wel zo iemand, heb nog nooit bagage ingecheckt naar de VS. Maar ik denk dat je gelijk hebt, want in december werd ik aan een extra controle onderworpen omdat men het vreemd vond dat ik met enkel een kleine rugzak naar de VS ging. ''Is dat echt alles meneer? Mogen we dan nog even kijken wat er in zit, loopt u even mee? En: Kunt u nog even uw ticket voor de terugvlucht laten zien?'' Behalve wat toiletartikelen, een set schone kleding en wat ondergoed had ik verder niks mee. Gelukkig schijnen die interviews aan de gates afgeschaft te zijn?
     
  17. bishop

    bishop Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3

    Jaren geleden hetzelfde in Boston meegemaakt. Met te weinig bagage, kort voor vertrek geboekt en voor maar 5 dagen. Ruim 2 uur bij de douane gezeten voor onzin vragen, zoals wat het is het adres van je werkgever en kon daardoor niet even in de stad wandelen.

    Tegenwoordig vlieg ik met één halfvolle koffer en lege koffer heen en met bijna 2 volle terug...
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  18. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    336
    Trofeepunten:
    63
    Nu moet je uren bij de Nederlandse douane zitten voor de controle van de importheffingen als je terug vliegt :p
     
    Warren, Ambtenaruh, Thijsk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. bishop

    bishop Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    hahaha zou je haast denken ;)
     
  20. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    En het gaat weer los vanaf donderdagochtend, waarschijnlijk NL tijd 09.00u zoals voorgaande jaren. Voorverkoop voor PA en Ultimate vanaf woensdag (tickets worden donderdag uitgegeven).

    Lijstje ziet eruit zoals voorgaande jaren, paar tientjes verschil her en der. Ik vind het niet gepast om het overzicht hier te delen, maar als iemand een vraag heeft, stuur gerust een PM. Tarieven zijn zoals verwacht, met een mooie uitschieter naar beneden voor Bali. Business tarieven niet zo interessant.
     
    Flyer1981, Sandor, danfl44 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina