KLM Wereld weken

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door William, 27 aug 2016.

  1. William

    William Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    63
    KLM wereldweken aanbiedingen erg duur t.o.v. van vorige jaren.

    Vorige jaren voor 549 euro retour BKK. Nu 626 euro. 4 weken geleden kosten AMS-BKK nog 596 euro zonder actie.

    Ook Caribben duurder dan andere acties.
    Je stoel zitplaats reserveren komt er ook nog bij.

    Verkapte prijs verhogingen bij KLM laatste tijd.
    China airlines binnenkort niet meer rechtstreeks.
    Eva air ook duurder dan vorig jaar. Minder concurrentie prijzen verhogen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2016
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Helemaal mee eens. Daarom verliest KLM de strijd met Gulf-carriers. Natuurlijk zullen de meeste mensen 50-100 euro meer willen betalen om rechtstreeks te vliegen, maar veel meer ook niet. als het namelijk 150 wordt en je vliegt met zn 2-en ( of meer) wat vaak het geval is, dan bespaar je al 300 piek of meer door even over te stappen, en daar kan je heel wat cocktailtjes van drinken in Thailand. En er zijn nu al regelmatig mogelijk heden om vanuit AMS-DUS-BRU voor 400-500 via een emiraat of China naar BKK te zoeven!
     
  3. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Klopt helemaal qua prijzen. Al kom ik net terug vanaf BKK met onze vrienden van Qatar voor 500 euro in Y. Onvriendelijke crew, vies eten, last minute stoelwijziging en een kapotte koffer. En ja.. niemand was daarvoor verantwoorlijk en geen compensatie gekregen (nu via mijn FB AMEX mijn koffer claimen). Volgende keer vlieg ik mooi weer in EC met onze eigen KL. De enige reden voor mij om via DOH of AUH te vliegen is de AA of BA miles. DXB sla ik over ivm alleen mijlen richting Alaskan.
     
  4. Dylanski

    Dylanski Blue Tier

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33
    Ach, als je de prijzen nu ziet van de Qatar Airways travel festival sale, is de keuze voor mensen snel gemaakt denk ik.
     

Deel Deze Pagina