KLM Website Bugs

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door high_class, 10 feb 2015.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Hebben jullie daar ook wel eens last van of ben ik de enige?

    Zie:

    Beste KLM,

    Jullie wegcare is top. Het heeft zelfs meerdere prijzen gewonnen. Helaas zijn de stoelen minder goed en is de site zelfs slecht. Waarom is de site slecht? Het ziet er toch redelijk gelikt uit. Helaas zitten er nog steeds te veel bugs in. Zo heb ik al een keer meegemaakt dat de datum of de vluchttijden zijn versprongen. Net weer een bug. Na het invullen van de passagiers en het kiezen van de stoelen. Ik koos netjes de juiste stoelen voor de juiste door mij ingevulde passagiers. Vervolgens kom ik in een venster om de gegevens te bevestigen en zag ik tot mijn verbazing de naam van mijn broertje ipv mijn vader staan als 1 van de passagiers, dit nota bene terwijl ik net nog een stoel voor mijn vader had gekozen. Vervolgens kies ik in het lijstje voor mijn vader ipv broertje en dit verschijnt, maar wordt niet verder aangepast. Nu is er geboekt voor mijn vader met de contact gegevens van mijn broertje en zonder zijn FB & BlueBiz gegevens.
    Al met al dus zonde dat de website al tijden erg buggy is en dit komt de gebruikers experience niet ten goede.
    Ik verzoek jullie ook om hard aan de site te werken.

    MVG

    Ook het niet kunnen inchecken bij boekingen met meer dan 1 persoon irriteert me of bij partner maatschappijen. Als ik via KLM bij Garuda boek, waarom kan er niet een fatsoenlijke link worden gemaakt. Nu kan ik helemaal niet online inchecken: volgens de app tickets geannuleerd; probleem met ticket etc etc.
     
  2. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Ik voel dat iemand binnenkort 5.000 "compensatiemiles" op zijn account bijgeschreven krijgt ;-)
     
    Alexo en tgrhuis12 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina