KLM Vouchers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Sanne von Kriegenbergh, 3 aug 2014.

  1. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Een (verre) vriendin van mij vroeg me vandaag of ik interesse had in een travel voucher van KLM die haar vader op een vlucht had gekregen. Zijn deze vouchers die op naam staan overdraagbaar? En zo ja , zijn er kosten aan verbonden?

    Iemand ervaring hiermee?
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ze worden ook wel eens op Marktplaats aangeboden.

    Volgens mij werkt zo'n voucher obv een code en activerings code, en dat is niet persoonsgebonden.

    100% zeker weet ik het ook niet, misschien even vragen of ze een foto kan maken van de voucher?
     
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb er ook 1. Volgens mij niet persoonsgebonden. Als ik terug ben uit Italië zal ik een foto maken.
     
  4. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Dat ligt er aan.. als de voucher op naam staat dan moet je t bij de airline checken.. vaak mag de voucher 1 x getransfered worden maar dan heb je een brief nodig van de originele eigenaar van de voucher dat jij die voucher mag inwisselen.. (al heel vaak gedaan... dankjewel ebay deutschland)
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Zal er vast wel op staan. Maar uitgaande dat het tijdens een vlucht is uitgedeeld denk ik niet dat het op naam staat.
    Is het een TDC of een TCV?
     
  6. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Hmmm, goeie tip! Ga ik volgende keer ook eens proberen. Waarom Ebay Deutschland specifiek:rolleyes:?
     
  7. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Omdat Nederlanders alleen maar domme 25 euro/50 euro KLM vouchers op marktplaats gooien en je op ebay Deutschland bijna alleen maar 300/500/750/1000 USD vouchers kunt kopen van United/Usairways en co..

    Inmiddels koop ik het niet meer maar heb t echt een 1,5 jaar gedaan en met een beetje geluk kun je echt hele mooie deals krijgen... USD750 voucher voor 54 euro :)
     
  8. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Tips voor een goed zoekwoord toevallig? ;)
     
  9. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Op Marktplaats willen de verkopers er vaak ook wel 66 tot 80 cent op de euro voor hebben. Dan is het amper nog de moeite waard...
     
  10. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik kan ook niets vinden op ebay.de of waar dan ook. Marktplaats vertrouw ik niet zo. Hoor vaak dat je opgelicht wordt. Daar komt inderdaad bij dat ze 700 voor een bon van 800 vragen. Dat is de moeite niet om je tot 1 maatschappij te beperken.
     

Deel Deze Pagina