KLM/Schiphol transfer

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door flyingdutchman657, 14 jul 2015.

  1. flyingdutchman657

    flyingdutchman657 Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Voor mijn afstudeer thesis zoek ik input met betrekking tot transfers met KLM. Dit kan op Schiphol zijn, maar gezien Nederland voor de meeste op het forum meestal het startpunt is, hoop ik op insights van transfers waar dan ook, zolang het maar met KLM (of AF) was.
    Wat zijn positieve punten? En negatief? Zijn er bepaalde elementen van de transfer waarvan jullie denken dat het echt beter kan?

    Ik hoor graag van jullie!
     
  2. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ik wil je graag helpen, maar voor een afstudeer thesis vind ik dit wel een erg vaag verzoek. Is het niet handig om eerst een goed onderzoeksplan op te stellen en dan wat concrete vragen hier neer te leggen?
     
  3. flyingdutchman657

    flyingdutchman657 Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Bedankt Foodandflying voor je reactie! De bedoeling was niet om het vaag te doen overkomen (er is zeker een onderzoeksplan). Er zijn twee redenen waarom de vragen wat luchtig zijn. 1. Als ik hier een vragenlijst post schrik ik 99% af. 2. Mijn research is gefocust op transfer passagiers op Schiphol, maar om een general insight te krijgen over transfers op andere plekken (maar wel met KLM) zou ik graag wat verhalen en ervaringen horen. Ik hoop dat jij en anderen nog steeds bereid zijn om te helpen! Als er nog andere vragen zijn ben ik hier te benaderen of per prive bericht. Alvast onwijs bedankt.
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Mocht je een vragenlijst hebben wil ik die best voor je invullen. Het is altijd handiger om ergens op te schieten.
     
  5. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ik prefereer een vragenlijst boven een opstel wat wellicht de verkeerde informatie bevat...
     

Deel Deze Pagina