KLM Media app

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Roberto, 18 mei 2019.

  1. Roberto

    Roberto Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Helaas is per 1 mei de KLM media app gestopt.
    Jammer want op de AirFrance media app krijg je niet alle Nederlandse kranten en tijdschriften.
    Ook kreeg ik de laatste maanden iedere dag toegang tot alle content (ook zonder een reis geboekt te hebben). Dit was misschien een bug maar was wel handig.
     
  2. PierreV

    PierreV Newbie

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    De Media app heeft nooit echt lekker gewerkt. Vaak niet geactualiseerd. Heb de papieren kranten opgezegd. Alleen digitaal. Besparing 500 euro per jaar.
     
  3. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Peperduur zo'n krantenabonnement. Heb de mijne ook allang de deur uit gedaan.

    Maar ik waardeer de papieren Nederlandse kranten in buitenlandse lounges wel. Jammer dat dit gaat verdwijnen.
     
  4. PierreV

    PierreV Newbie

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    In de buitenlandse lounges, download ik de kranten, via bijv. Wifi, of via de mobiel als modem.
     
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.351
    Leuk Bevonden:
    1.177
    Trofeepunten:
    223
    Digitale kranten abonnementen zijn trouwens ook onderhandelbaar, net als de FB Amex card. Voor afloop van het jaar opbellen om op te zeggen en dan krijg je weer een mooi aanbod.
     
    Roberto vindt dit leuk.
  6. Roberto

    Roberto Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Wellicht moet ik inderdaad maar weer een digitale krant abonnement nemen.
    Of is er zicht op uitbreiding van de content die bij AF in de app zit?
     
  7. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Had een periode geen gebruik gemaakt van de Media app. Dacht even de krant downloaden, app weg.

    Via een tip hier de Air France Media app gedownload...
    4 Duitse kranten, 3 Italiaanse kranten, 4 Spaanse kranten, zelfs een Russische krant...

    Ligt het aan mij of zijn er serieus geen Nederlandse kranten meer de downloaden bij air france KLM...?
     
  8. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.351
    Leuk Bevonden:
    1.177
    Trofeepunten:
    223
    Ik vloog maart laatste keer AF en toen hadden ze ook de Telegraaf in de AF app.
     
    Roberto vindt dit leuk.
  9. Roberto

    Roberto Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Mooi om te horen dat er nu ook een Nederlandse krant tussen staat. De laatste keer dat ik met AF vloog (mei) was dit nog niet het geval. De Telegraaf is niet echt mijn favoriet maar het is een begin, hoop ik.
     
  10. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik vrees dat het andersom is:

    Westi vloog maart, alleen Telegraaf
    Roberto maart, geen NL krant
    Ik check vandaag, geen NL krant
     
    Roberto vindt dit leuk.
  11. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Grote kans / bijna garantie dat als je AF vliegt vanaf AMS dat je een overstap hebt op CDG 2F en gelukkig liggen daar wel gratis FD, de Volkskrant en de Telegraaf. In dikke stapels beschikbaar voor iedereen, volledig graties.
     
  12. Flying_Roxy

    Flying_Roxy Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Op zich weer een ingeslopen verslechtering in de service. Er werd een tijdje terug met veel bombarie aangekondigd dat de papieren kranten uit de businessclass zouden verdwijnen "maar niet getreurd daar voor in de plaats komt de klm media app met nog veel meer keuze" en floep nu is deze zomaar verdwenen en hebben we niets meer.
     

Deel Deze Pagina