KLM koppeling facebook

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door high_class, 15 apr 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Zoals jullie weten is KLM beter gaan samen werken met Facebook (meer info).

    Nu probeer ik bewust om te gaan met big data en privacy, maar zonder dat ik het wil of opgegeven had is er een koppeling gemaakt tussen Facebook en KLM. nu schijn je ergens een vinkje tijdens het boeken uit te moeten zetten om die gegevens niet in je Facebook te ontvangen, maar het is natuurlijk een rare gewaarwording dat er zonder overleg een koppeling gemaakt is....
     
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Gemak, veiligheid en winstbejag zijn de grootste vijanden van privacy.
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb even gebeld en de koppeling gaat automatisch op grond van je email adres. Wil je dit niet dan moet je dus het moeilijk vindbare vinkje uitklikken tijdens het boeken
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    klopt dus niet helemaal. aangezien je niet iets moet aanvingen, maar dat automatisch al is gebeurd
     
  6. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Log jij dan ook via Facebook in op je KLM account, of heb je dit ooit gedaan? Want ik heb nog geen 1x uberhaupt dat hele vinkje gezien de laaste maand, en heb toch al op aardig wat vluchten online ingecheckt op de KLM site?
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    nope, heb bewust geen koppeling tussen sociale media en kom account. nooit gedaan ook. Maar van wat ik begrijp van de Plat Help desk wordt het doormiddel van email gekoppeld en in het artikel van @Lionell staat dat dat wanneer je dus dezelfde browser hebt voor het boeken van tickets en het inloggen bij Facebook er ook een link gemaakt wordt.

    het gaat dus om het process tijdens het boeken van een vlucht ..
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina