KLM Flight Bundle

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Fripsmaster, 13 nov 2017.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Dit kreeg ik vanochtend in mijn mail box:

    Met KLM Flight Bundle legt u vooraf de bestemming(en) en het aantal vluchten vast, maar pas als u zin krijgt om uw koffers te pakken, kiest u de datum van vertrek. We houden op elke vlucht een stoel voor u vrij, ook in het weekend en schoolvakanties! En omdat u vooruit betaalt, is de prijs al bepaald. Handig en vaak een stuk voordeliger!

    1. Kies één of meerdere bestemmingen binnen Europa.
    2. Kies het aantal retourvluchten (min. 3 en max. 30)
    3. Vooruit boeken kan van 180 dagen tot voor 4 uur voor vertrek. Hoe eerder u boekt, hoe lager de prijs van uw vluchten. De gekozen flexibiliteit geldt voor alle vluchten binnen uw bundel.
    4. Min. 1 en max. 9 personen mogen gebruik maken van uw bundel. Hoe lager het aantal delers, hoe lager de prijs per vlucht.
    5. De bundel kunt u in één keer betalen of gespreid in termijnen. Bovendien bespaart u boekingskosten, want die betaalt u slechts eenmalig i.p.v. €10 per boeking.

    ---
    Het leukste is dit (ook met een Silver aanbod maar niet echt de moeite waard):
    Krijg een Flying Blue Gold Card of 15.000 Award Miles cadeau!
    Koop een KLM Flight Bundle met 20 of meer retourvluchten en ontvang een Gold Card of 15.000 Award Miles. Deze Card kunt u ook aan iemand anders cadeau geven! Profiteer direct van alle FlyBlue Gold voordelen. Reageer snel want op = op.
    ---

    Aangezien ik jaarlijks dezelfde routes (voornl. in het VK) aanvlieg, ga ik eventjes rekenen of dit de moeite waard. Wat zijn jullie meningen hierover?
     
    Wes vindt dit leuk.
  2. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb laatst al een beetje zitten rommelen, voor zover dat mogelijk is op die rampzalige KLM site, maar ik ben niet echt overtuigd.

    Ik reis een paar keer per jaar naar London maar zelfs met de minst flexibele voorwaarden kom ik uit op €120 per enkele reis, een hele slecht deal dus. Naar Zürich op basis van 10 vluchten per 12 maanden met 180 dagen voor vertrek boeken om ik uit op €66 per enkele vlucht, nog steeds niet interessant.

    Misschien dat het in de Business class tarieven of als hele flexibele zakenreiziger interessant is, maar voor de pret vlieger in ieder geval niet.
     
    FlyingFonz, Fripsmaster en Wes vinden dit leuk.
  3. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Ook hier kwam de mail binnen. Heb 'm doorgestuurd naar het secretariaat, misschien loont het. Ze zoeken het uit, ik vlieg nu ongeveer elke 2 a 3 weken het rondje Helsinki, Stockholm, Oslo, Kopenhagen.

    Zouden er mensen zijn die die 15K miles nemen? Alleen als je al Gold bent neem ik aan, anders ga je altijd voor de kaart.
     
    Rutger en Fripsmaster vinden dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    @Wes, er zou een handel kunnen ontstaan voor mensen die de KLM bundel hebben maar al FB Gold zijn. Dan loont het om de Gold Card weg te geven voor een leuk bedrag.
     
    Wes en Rutger vinden dit leuk.
  5. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Nou dan meld ik mij bij deze alvast als geïnteresseerde ;)
     
  6. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
  7. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Krijg een Flying Blue Silver Card of 7.500 Award Miles cadeau!
    [​IMG] Koop een KLM Flight Bundle met 10 t/m 19 retourvluchten en ontvang een Flying Blue Silver Card of 7.500 Award Miles. Deze Card kunt u ook aan iemand anders cadeau geven! Profiteer direct van alle Flying Blue Silver voordelen. Reageer snel want op = op.

    Krijg een Flying Blue Gold Card of 15.000 Award Miles cadeau! [​IMG]
    Koop een KLM Flight Bundle met 20 of meer retourvluchten en ontvang een Gold Card of 15.000 Award Miles. Deze Card kunt u ook aan iemand anders cadeau geven! Profiteer direct van alle Flying Blue Gold voordelen. Reageer snel want op = op.
     
  8. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Ik zag het ook al, dus ik alles bekijken en vond het best handig.
    Is het alleen mogelijk met MC/VISA te betalen!!! Ongelofelijk!
     
  9. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Ik zag het ook , erg handig en was net aan het puzzelen.
    Maar je kan alleen met visa of mastercard betalen belachelijk!!
     
    FlyingFonz en Wes vinden dit leuk.
  10. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Ik ben dan weer heel benieuwd wat de gek ervoor geeft.
     
  11. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Ook benieuwd naar en zeker voor in de markt.
    Schat zo'n 60 a 90 euro voor 1 jaar gold voor een gemiddelde vlieger? Grootste plus is de lounge toegang en op intercontinentaal betere/goedkopere stoelen. Maar als je veel vliegt, dan komt Gold al snel om de hoek kijken, dus je moet het van mensen hebben die een paar keer per jaar met Skyteam vliegen. Voor 9 tientjes kan je een hoop drankjes en hapjes doen op de luchthaven.

    just my two cents.
     
  12. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Vind het ook interessant dat KLM 15.000 Miles bied of fb Gold. In andere woorden is fb volgens KLM 15.000 miles waard of als je dit in de shop.klm uitgeeft €37.50 :p

    Dat natuurlijk niet maar wat wel een interessante vraag is wat een status nou echt waard is. Dit hangt af van hoe vaak je vliegt een snelle schatting per vlucht.

    Gratis stoel keuze: €5-20 (EU/Lange afstand)
    Priority security € 8.00 (afhankelijk van vliegveld).
    Lounge acces € 18-45 (afhankelijk van vliegveld) / dubbel als je gast meeneemt.
    Sky priorty boarding €5 (vergelijkbare prijs bij LCC's).
    Gratis koffer €20-100 afhankelijk van afstand vlucht
    50% korting op economy conform stoel €5-75 euro korting per vlucht.

    Daarnaast nog enkel soft extra's als 75% meer miles, voorrang op wachtlijst etc. Dus reken je voordeel uit, prijs van wat je gebruikt x aantal vluchten. Zal best snel terug verdient zijn als je van alles gebruik maakt. Zou op zich ook wel een leuk artikel zijn voor de voorpagina, wat is je status nou echt waard? Vooral nu bijv. AA je de mogelijkheid geeft dit gewoon bij te kopen.

    Ook is het de vraag of de bovenstaande getallen de service ook echt waard zijn, lang niet iedereen legt snel €30 voor een lounge neer. Dit zal dan ook persoonlijk zijn.
     
    Sandor, lloydje33 en JustinCase vinden dit leuk.
  13. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    bedoelen ze hier Silver/Gold FB Amex kaart of letterlijk Silver/Gold FB status?
     
  14. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Silver/Gold FB status
     
  15. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Voor 90 euro ga ik 'm niet verkopen in ieder geval. Ik zat eerder richting 400-500 te denken aangezien privium al € 200+ kost per jaar voor alleen schiphol.
     
  16. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Toen ik nog een AMEX Platinum en ik kon er een weggeven dankzij mijn FB Plat, kreeg ik aanbiedingen van honderden euros. Ik weet wat zo'n kaart waard is. Dus net als jou @Wes, is €500 helemaal niet gek.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  17. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Status :) Zou wat zijn als je een gratis creditcard krijgt.

    In de e-mail hadden ze wel de plaatjes van de Silver/Gold creditcard ter illustratie. Zal wel door de communicatie stagiair in elkaar gezet zijn.
     
    tjappie vindt dit leuk.
  18. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Denk inderdaad ook dat je al snel richting deze bedragen gaat.
     
  19. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Iemand een linkje naar de actiepagina? Want ik heb de e-mail niet ontvangen.
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Er is geen actiepagina. Als je een in aanmerking komende bundel boekt krijg je later per email meer info.
     
    FlyingFonz en TXL-ler vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina