KLM europa tarieven voor zakelijke trips

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door bernard, 12 feb 2015.

  1. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    ik heb gemiddeld 75 vluchten p.a. waarvan rond 50 met klm alles binnen europa en dit al 20 jaar. meestal dezelfde bestemmingen, zelfde patronen, niks bijzonders. wat mij de laatste tijd echt opvalt zijn de tarieven van klm bij retourtjes naar bepaalde bestemmingen die volgens mij aanzienlijk hoger zijn dan 1 of 2 jaar geleden. voorbeeld adam - gotenborg 750 euro retour. of zoals maandag naar barcelona en dinsdag terug bijna 800 euro? let wel gewoon economy. idem madrid, parijs ( retour zelfde dag voor 550 euro) warschau etc.
    ligt dit aan mij of zijn de tarieven voor zakelijke boekers - geen weekend, geen 3 overnachtingen - spectaculair gestegen?
    wat is jullie mening?
     
  2. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Hoe ver van tevoren boek je?
    Want zulke bedragen krijg ik eigenlijk alleen als ik een dag van tevoren nog snel een vlucht boek..
     
  3. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    gemiddeld 2 weken van te voren, zoals altijd.
     
  4. LittleMol

    LittleMol Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Geen idee, daarvoor vlieg ik te vaak naar verschillende bestemmingen in verschillende seizoenen. Als het van de gekke is dan boek je toch gewoon een vlucht bij een concurrent, die FB Gold status heb je toch wel. Of een klassieke cross booking, maar dat vind ik toch altijd gedoe en als je een vlucht moet wijzigen ben je soms de sjaak bij de KLM.
     

Deel Deze Pagina