KLM Dreamliner Economy Comfort ervaringen

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door dvddvd, 7 jan 2016.

  1. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Ik vlieg komende weken een aantal keer met de B787 van KLM.
    Heeft er iemand al ervaring met de eerste rij (rij 10) van Economy Comfort in de B787? Ik heb nu 10K geselecteerd en weet uit ervaring dat bij bijvoorbeeld de KLM B777 je heerlijk veel (extra) beenruimte hebt. Het schot staat namelijke iets verder weg dan bij de rest van de voorste rij 10.

    Iemand al ervaring mee?

    Ik zal als ik weer terug ben mijn ervaring iig delen.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Neem ofwel de aisle stoelen van de raamrijen (C/H) of een van de 3 stoelen van de centre rij (D/E/G). Die hebben het meeste beenruimte. Bij C/H komt dat doordat je je benen langs de bulkhead kan strekken richting de galley. Dat is wel onder een kleine hoek. A/K hebben goede knie ruimte maar je kan je benen minder strekken dan in D/E/G.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  3. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Dank je @TheFlyingDutchboy
    Ga voor de aisle seat. Ik heb met de speciale Platinum helpdesk gebeld omdat je deze stoelen zelf niet kan selecteren.
     
  4. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Hi dvddvd,

    Ik vloog in December met de Dreamliner naar Abu Dhabi en had stoel 10A. Zie toegevoegde foto's van de beenruimte (ik ben ong. 1.83).

    Hopelijk heb je er wat aan!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 10a1.jpg
      10a1.jpg
      Bestandsgrootte:
      1,6 MB
      Weergaven:
      113
    • 10a2.jpg
      10a2.jpg
      Bestandsgrootte:
      1,1 MB
      Weergaven:
      108
    petercs en SVDH vinden dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ik had ook 10A maar het gevoel dat, door de vorm van de wand, de breedte daar nog minder is. Met mijn 1,95 was het veel beter dan een normale stoel, maar zoals gezegd hierboven zijn er nog betere opties.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  6. Rob_L

    Rob_L Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben zelf ook vrij lang 1.96 en wat ik zelf altijd het prettigst vind als ik mijn benen geheel kan strekken en dat kan niet altijd met zo een wand voor je.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  7. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Hier heb ik zeker wat aan :) @Denzi
    Ruimte lijkt me toch wat minder dan bij de B777. Ik ga het uitproberen.
     
  8. Laurens

    Laurens Newbie

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist gebeld met de Platinum lijn van Flying Blue met het verzoek voor een 'rij 10' stoel in de 787. De dame gaf aan die stoel te kunnen reserveren maar dat het toch regelmatig voorkomt dat de stoel wordt gecanceld. "Daar hebben wij geen inspraak op". Vreemd verhaal, toch? Iemand ervaring met deze praktijk?
     
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ligt er volgens mij aan of er baby's aan boord zijn, i.v.m. de bassinets.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  10. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Dat is wat ze bij mij ook zeiden, ze dienen een verzoek in. Alleen bij mij zeiden ze ook dat de raam seats nagenoeg altijd confirmed zijn.
     
    Laurens vindt dit leuk.
  11. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Ik zou nog terugkomen op mijn KLM Dreamliner ervaring in economy comfort. Na afgelopen vrijdag vanuit DXB in de 787 gevlogen te hebben op stoel 10K, kan ik zeggen: die stoel niet kiezen!
    Als je als gezonde Nederlands man een normale lengte hebt kun je dus niet je benen strekken. De ruimte viel mij erg tegen.
    Daarentegen, ga voor stoel 10H. Gisteren naar AUH gevlogen en was heerljk. Je kunt je benen languit in het gangpad leggen, de galley in. Van de galley heb ik overigens geen last gehad.
    Donderdagochtend weer terug naar AMS en wederom stoel 10H. Dit verhaal geldt in mindere maten ook voor stoel 10C.
     
    high_class, SVDH en TheFlyingDutchboy vinden dit leuk.
  12. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Idem hier, wij hadden 10H en 10K en niemand in de middelste stoel, heerlijk! Voor mijn (bescheiden) 1.80 geen groot verschil, voor mijn partner met 1.96 na een uur of wat van plek geruild en maakte wel verschil.
     
    Flying doc, dvddvd en high_class vinden dit leuk.
  13. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Omdat ik natuurlijk niet goed had gelezen ook de vorige keer 10 A of zo genomen... Gelukkig kon ik nog verder naar achter omdat het leeg was. Eco comfort in de dreamliner heeft tenminste (op de eerste rij na) wel beenruimte zoals het hoort
     
    Wammes_NL en dvddvd vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina