aankomende week reis ik voor de eerste keer met klm in bc ( mn QR vlucht ams-doh is omgeboekt naar ams-muc-doh) Wie kan mij vertellen waar de bc incheckbalie en priority security voor Schengen vluchten te vinden zijn?
Vanuit de centrale hal ga je de rolband op en als je boven bent rechtsaf. Je ziet vanzelf de "KLM-poort" met de dames/heren ervoor die iedereen tegenhouden en jou (en andere Business en SP-leden) verwelkomen. De priority security lanes zijn in vertrek 1 de meest linkse en rechtse lanes. Het staat perfect aangegeven, dus geen zorgen.
Anders uitgelegd: KL heeft dezelfde skypriority incheckbalies voor alle vluchten, dat kan niet fout gaan. Security: blijf op dezelfde verdieping voor Schengen, dat kan niet fout gaan. (en dan inderdaad meest linker en rechter voor priority, ook dat staat aangegeven), ofwel ga meteen de trap op voor niet-Schengen Ook nog interesse in een routebeschrijving naar de Crown Lounge?
Haha bedankt, het is helemaal goed gekomen, idd bovenaan de rolbaan naar rechts. Nu maar hopen dat mn irrops goed uitpakt, ben omgeboekt van AMS-MUC-DOH-BKK naar AMS-MUC-BKK, met maar een uur overstaptijd op MUC incl terminal change... Komt vast goed
Klopt, maar doordat mijn vlucht vanaf Amsterdam gecsncelled was, was er geen andere optie meer. Oorspronkelijk had ik geboekt ams-doh-bkk, is uiteindelijk AMS-MUC-BKK geworden
Maar mag je nu als FB silver met een economy ticket bij de KLM business balie inchecken/koffer afgeven? en je medepassagiers op je booking die het niet zijn mogen die mee?