Iemand ooit gebruik gemaakt van de KLM beste prijs garantie? Ik heb zelf zojuist mijn eerste claim 'gefiled'. Het grote nadeel van de garantie is dat je een TCV voucher voor het prijsverschil krijgt. Per boeking kun je max 1 TCV gebruiken en je moet de TCV ook nog eens aangetekend per post opsturen. Voordeel is dat je alleen een telefonische boeking kunt doen en als je een telefonische boeking met TCV doet hoef je geen boekingskosten te betalen (dus dat scheelt weer 10 euro). Het was voor mij overigens maar een prijsverschil van 3 tientjes: 243 vs. 212
Laat me raden, je zit in Finland. KLM Finland: "Tickets purchased must be Finland point of sale and purchased at klm.com only" KLM UK: "BPG applies only to tickets purchased with a UK billing address. Furthermore, the lower price on the other website must be bookable with this billing address." KLM Belgium: "Guarantee applies only to tickets purchased with a Belgium billing address."
Hahaha. Nee, zit een stukje oostelijker nog. Finse VPN Crux is in ieder geval dat het niet in Nederland werkt, maar alleen als het billing adress een ander land is.
KLM Nederland biedt geen beste prijs garantie... Dit zag ik voorbij komen op hun Facebookpagina: "Ben je opzoek naar een leuke deal, Niek? We bieden geen 'Laagste prijs garantie' in Nederland."